Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
MADEL FOOD LTD
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
10-09-19
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Διοικητικά
Υπηρεσίες Εστίασης
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Operation Manager

Operation Manager

H PAUL είναι η γαλλική πολυεθνική εταιρία με ηγετική θέση στον χώρο της αρτοποιίας / ζαχαροπλαστικής και café- εστίασης και με παρουσία σε πάνω από 30 χώρες εδώ και 130 χρόνια.  Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται εδώ και 10 χρόνια. Αναγνωρίζουμε ότι η ομάδα των ανθρώπων μας είναι το απαραίτητο συστατικό για την άριστη ποιότητα των προϊόντων μας και την εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών μας. Μοιραζόμαστε αξίες όπως Quality – Freshness – Service – Cleanliness.

Με επενδυτικό πλάνο να διευρύνει τη δραστηριότητά της επιθυμεί να προσλάβει Operation Manager, ο οποίος θα αναλάβει ευρεία γκάμα καθηκόντων για την εύρυθμη καθημερινή λειτουργία της εταιρίας.

Γενική περιγραφή ρόλου:

Η θέση του διευθυντή λειτουργίας αναφέρεται στον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας και η κύρια αρμοδιότητά του είναι η απρόσκοπτη καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων σε κάθε επίπεδο.

  • Εξασφαλίζει την πραγματοποίηση των μακροπροθέσμων στόχων της επιχείρησης
  • Παρακολουθεί και αναλύει τους λειτουργικούς δείκτες της εταιρείας και σχεδιάζει ενέργειες για τη βελτίωσή τους
  • Φροντίζει για την καλλιέργεια και διατήρηση άριστου κλίματος συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων του καταστήματος, παρέχοντάς τους υποστήριξη και αποτελεσματική καθοδήγηση
  • Επικοινωνεί με τους επισκέπτες του καταστήματος, αναγνωρίζει τις ανάγκες τους, ανταποκρίνεται σε τυχόν αιτήματά τους και διαχειρίζεται τυχόν παράπονά τους, συμμετέχοντας ενεργά στις διαδικασίες καθημερινής λειτουργίας του καταστήματος
  • Είναι υπόδειγμα για τα καταστήματα εξασφαλίζοντας τα πιο υψηλά στάνταρντ για τους πελάτες και για τους υπαλλήλους της εταιρίας
  • Διασφαλίζει την τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας του καταστήματος (ΗΑCCP, ISO)
  • Υποστηρίζει το Marketing Department στον σχεδιασμό, εφαρμογή και διαχείριση της στρατηγικής για τους κλάδους λιανικής και χονδρικής, συμπεριλαμβανομένης της στενής επαφής και διαχείρισης των σχέσεων με τους συνεργάτες/προμηθευτές της εταιρίας
  • Υποστηρίζει το HR και το σύνολο των κεντρικών γραφείων

Βασικοί στόχοι και αρμοδιότητες:

  • Συνεργάζεται με τους διευθυντές των καταστημάτων και τους διευθυντές των παραγωγικών μονάδων για τη διασφάλιση της αποτελεσματικής διοίκησης και οργάνωσης των καταστημάτων
  • Συμμετέχει στη στοχοθεσία πωλήσεων, καθοδηγεί τις ομάδες για την επίτευξη αυτών των στόχων και ορίζει και ελέγχει όλες αυτές τις διαδικασίες που θα οδηγήσουν στην αποτελεσματική διαχείριση των πόρων της επιχείρησης
  • Συνεργάζεται με τους διευθυντές για τη μείωση του λειτουργικού κόστους των καταστημάτων και την επίτευξη υψηλών επιπέδων εξυπηρέτησης των πελατών, μέσω της σωστής οργάνωσης των καταστημάτων
  • Συμμετέχει ενεργά στην εύρεση νέων καναλιών λιανικής ή χονδρικής πώλησης στην περιοχή των καταστημάτων
  • Είναι υπεύθυνος για την κοστολόγηση των προϊόντων
  • Σχεδιάζει, εφαρμόζει και διασφαλίζει την τήρηση όλων των εσωτερικών διαδικασιών, που αφορούν όχι μόνο την οργάνωση και καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων βάσει των διαδικασιών ασφαλείας και πιστοποιήσεων (HAACP, ISO), αλλά και τη διαχείριση προσωπικού, προϊόντων, οικονομικών δεικτών των καταστημάτων και επιπέδου εξυπηρέτησης
  • Χρησιμοποιεί τα αποτελέσματα των εσωτερικών ελέγχων, τους μετρήσιμους δείκτες και το P&L των καταστημάτων για τη λήψη αποφάσεων που θα βελτιώσουν τη λειτουργία τους
  • Διαχειρίζεται το ήδη υπάρχον δίκτυο καταστημάτων και εξασφαλίζει τη συντήρηση και αναβάθμιση αυτών

Προφίλ υποψηφίου:

  • Προϋπηρεσία, τουλάχιστον 5 ετών, σε θέση ευθύνης σε αντίστοιχα δίκτυα λιανικής με άριστη γνώση της αγοράς
  • Άριστη ικανότητα επικοινωνίας σε ελληνικά και αγγλικά
  • Εξοικείωση με προγράμματα Microsoft Office (Word, Εxcel κ.λπ.)
  • Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εργασία σε καταστήματα υγειονομικού χαρακτήρα (καθαρό ποινικό μητρώο και πιστοποιητικό υγείας)
  • Πιστοποιητικό ΕΦΕΤ για την υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων
  • Διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα να εμπνεύσει, να αναπτύξει και να καθοδηγήσει την ομάδα, με πάθος και ενθουσιασμό
  • Υψηλό πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
  • Υπευθυνότητα και συνέπεια
  • Δεξιότητες επικοινωνίας
  • Επαγγελματισμός
  • Ικανότητα να αποδίδει σε συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα να σχεδιάζει εμπορικούς και στρατηγικούς στόχους και εξοικείωση στην ανάγνωση και παρακολούθηση αριθμητικών στόχων
  • Να ενεργεί ως ambassador του PAUL σε πελάτες και συνεργάτες και να διασφαλίζει την ακεραιότητα του εμπορικού σήματος

Η εταιρία προσφέρει:

  • Πλήρη απασχόληση
  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών αναλόγως των προσόντων και ασφάλιση
  • On the job εκπαίδευση
  • Εργασία σε ευχάριστους χώρους
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης

Αν θέλεις και εσύ να γίνεις μέλος της δυναμικής μας ομάδας στείλε μας το βιογραφικό σου!

Paul: http://www.paul-international.com  Facebook: Become a fan of PAULGreece

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework