...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Ανώνυμη εταιρία

Operations & Office Coordinator

Εταιρία
Ανώνυμη εταιρία
Ημερομηνία Δημοσίευσης
29-04-21
Περιοχή εργασίας
Δήμος Αθηναίων
Κατηγορία εργασίας
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Υπηρεσίες Εστίασης
Τύπος απασχόλησης
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας
COORDINATOR

Operations & Office Coordinator

Οικογενειακή επιχείρηση αναψυκτήριο στο κέντρο της Αθήνας με παράδοση ετών αναζητά να στελεχώσει στη δυναμική της ομάδας της Operations & Office Coordinator για 6ήμερη, 8ωρη απασχόληση.

Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα εκπαιδευτεί βάσει των Λειτουργικών Προτύπων της εταιρείας με στόχο να καλύψει μία θέση διοικητικού συντονισμού και λειτουργικής υποστήριξης μιας συνεχώς αναπτυσσόμενης ομάδας.

Είναι υπεύθυνο/η για την καθημερινή ομαλή λειτουργία του Γραφείου, αλλά και επίβλεψη των καταστημάτων, με κύριο γνώμονα την επίτευξη των εταιρικών στόχων.

Η θέση αναφέρεται στον Managing Director.

Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α, διακρίνεται από:

  • Εχεμύθεια, υψηλό αίσθημα ευθύνης και καθήκοντος
  • Αντίληψη, Αυτοπαρακίνηση & Πρωτοβουλία
  • Μεθοδικότητα & σημασία στην λεπτομέρεια
  • Στοχοπροσύλωση, Συνέπεια & Αποτελεσματικότητα
  • Συνεργατικό πνεύμα με προτεραιότητα την ανάπτυξη της ομάδας συνολικά
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ικανότητα παράλληλης διαχείρισης πολλών διαφορετικών εργασιών εντός πιεστικών χρονοδιαγραμμάτων
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Όρεξη και ενθουσιασμό

Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α, διαθέτει:

  • Ευχέρεια στο χειρισμό προγραμμάτων MS Office και εξοικείωση με άλλες εφαρμογές γραφείου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Προηγούμενη εμπειρία στην εστίαση ή/και προηγούμενη εμπειρία σε θέσεις διοικητικής υποστήριξης
  • Ευελιξία στο ωράριο εργασίας

Θετικά θα συνεκτιμηθούν:

  • Γνώσεις HACCP
  • Γνώσεις Internet & Social Media Marketing
  • Προηγούμενη ενασχόληση σε κλάδους σχετικούς με την διαχείριση ακινήτων
  • Ενεργή Κάρτα Ανεργίας ΟΑΕΔ

Στα βασικά καθήκοντα της θέσης περιλαμβάνονται:

  • Στενή συνεργασία με την Γενική Διεύθυνση, τους υπεύθυνους των καταστημάτων και το προσωπικό, με σκοπό την αναγνώριση και διευθέτηση των λειτουργικών αναγκών των επιχειρήσεων καθώς και την πρόβλεψη νέων αναγκών που θα προκύψουν μελλοντικά
  • Διοικητική υποστήριξη όλων των διαδικασιών Αναπτυξιακού Επιχειρησιακού Σχεδιασμού
  • Ενεργή συμμετοχή στην οργάνωση, δημιουργία και εποπτεία προωθητικών ενεργειών
  • Ενεργή συμμετοχή στην ανάπτυξη εφαρμογών και νέων μεθόδων για την βελτιστοποίηση λειτουργικών διαδικασιών
  • Καθημερινή προσωπική και ηλεκτρονική επικοινωνία με πολλά μέρη, ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, συνεργάτες, προμηθευτές κ.α.
  • Διατήρηση και επικαιροποίηση φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου (εργασιακά / οικονομικά / φορολογικά στοιχεία κ.α.)
  • Παρακολούθηση εργατικής νομοθεσίας και νέων προγραμμάτων ΟΑΕΔ/ΕΣΠΑ
  • Παρακολούθηση τάσεων αγοράς και συνεχής παρακολούθηση των αλλαγών των τιμών και των νέων προσφορών προμηθευτών
  • Διεκπεραίωση εξωτερικών υποθέσεων
  • Υποστήριξη στο τμήμα της πώλησης, εφόσον είναι απαραίτητο

Προσφέρονται:

  • Αποδοχές βάσει προσόντων.
  • Bonus βάσει αποδοτικότητας.
  • Γραφείο με προσωπικό υπολογιστή και εταιρικό κινητό τηλέφωνο.
  • Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ.

Παρακαλώ όπως αποστείλετε πρόσφατο βιογραφικό με κωδικό αναφοράς REF: COORDINATOR

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework