...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
HIP HOSPITALITY / TRESOR HOTELS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
21-01-21
Τύπος απασχόλησης:
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Μυκόνου

Reservations Manager - Αθήνα & Μύκονος

H Tresor Hotels αναζητά για τη σεζόν 2021 νέους, δυναμικούς και ταλαντούχους συνεργάτες.

Μήπως είσαι ένας από αυτούς;

Reservations Manager - Αθήνα & Μύκονος

Βασική αποστολή:

  • Αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου από τα τμήματα ευθύνης του
  • Ομαλή και αποδοτική λειτουργία του τμήματος
  • Διαχείριση των κρατήσεων του ξενοδοχείου
  • Εντοπισμός των τάσεων, των αναγκών και τα ειδικά αιτήματα των πελατών πριν από την άφιξη του επισκέπτη
  • Άνοιγμα και κλείσιμο διαθεσιμότητας δωματίων
  • Να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες φιλοξενίας με την υψηλότερη παραγωγικότητα
  • Προώθηση ξενοδοχειακών υπηρεσιών και up-selling δωματίων
  • Σωστή και έγκαιρη διεκπεραίωση όλων των οικονομικών συναλλαγών
  • Σύνδεση με το τμήμα πωλήσεων
  • Σύνδεση με το τμήμα λογιστηρίου

Απαιτούμενα προσόντα – δεξιότητες:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 5*
  • Άριστη γνώση της αγγλικής & και τουλάχιστον μίας δεύτερης ξένης γλώσσας
  • Επαγγελματική εμφάνιση
  • Ομαδικότητα – προσαρμοστικότητα – οργάνωση
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις, θετικός χαρακτήρας με θέληση για προσφορά, γνώση και σωστή καθοδήγηση της ομάδας
  • Εμπειρία στην εφαρμογή πολιτικών και διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας
  • Άριστη γνώση Η/Υ (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook), καθώς και ξενοδοχειακού προγράμματος Protel
  • Απόφοιτος σχολής τουριστικών επιχειρήσεων

Προσφέρονται:

  • Απασχόληση σε 12μηνη βάση, 6 μήνες Μύκονο & 6 μήνες Αθήνα
  • Eξαιρετικές αποδοχές
  • Ποιοτικές συνθήκες διαμονής 
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework