1η έρευνα για το Customer Experience στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Ειδικά για το Athens, 3RD Customer Experience Festival που θα υλοποιηθεί από τη Secret Key στις 25 Μαΐου, σχεδιάζει και υλοποιεί η Focus Bari την 1η έρευνα στην Ελλάδα μεταξύ επαγγελματιών για την εμπειρία του πελάτη.

Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της εταιρίας Focus Bari, πιστοποιημένη από τη Satmetrix® ως NPS2 Certified Associate και έχοντας στην ευθύνη της, τις εξειδικευμένες περιοχές του Customer Experience & Innovation θα παρουσιάσει στις 25 Μαΐου αποτελέσματα της Β2B έρευνας που απαντάνε σε ερωτήματα, όπως τα ακόλουθα:

  • Πώς αντιλαμβάνονται οι εταιρίες στην Ελλάδα σήμερα το Customer Experience και τη σημαντικότητά του για την υγεία, επιτυχία και ανάπτυξή τους;
  • Επενδύουν οι εταιρίες στην Ελλάδα σήμερα στο Customer Experience και με ποιον τρόπο;
  • Πώς είναι οργανωμένες, υπάρχουν εξειδικευμένες διευθύνσεις CX ή όχι, και ποιες άλλες διευθύνσεις εμπλέκονται / συνεργάζονται για το transformation του οργανισμού προς την customer centric εποχή;
  • Ποιες οι κύριες ενέργειες και δράσεις για τη δημιουργία υψηλού Customer Experience στην Ελλάδα σήμερα, σε ποιον βαθμό γίνονται από την εταιρία εσωτερικά, σε ποιον βαθμό μέσω εξωτερικών συνεργασιών;
  • Πόσο ικανοποιημένοι ή όχι είναι σήμερα οι ελληνικοί οργανισμοί από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του τομέα Customer Experience; Από ποιους και με ποιες προϋποθέσεις προσδοκούν τις επιθυμητές τους λύσεις;
  • Πώς παρακολουθούν οι εταιρίες τα KPI’s, αλλά και το ROI στο Customer Experience, ποιοι οι βασικοί δείκτες και ποια τα αποτελέσματα στην ελληνική αγορά σήμερα;

Τα στελέχη που επιθυμούν να λάβουν μέρος στην έρευνα μπορούν να επισκέπτονται το www.customerexperiencesociety.com για να απαντήσουν στα καυτά ερωτήματα.

Ταυτότητα του Athens, 3RD Customer Experience Festival

Ανοίγει την αυλαία του για 3η φορά στις 25 Μαϊου στο Κτήμα Αριάδνη (Βαρυμπόμπη) για να προβάλει κορυφαίες, διεθνείς πρακτικές στο Customer Experience Management. Aνώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των κλάδων της αγοράς αναμένονται και αυτή τη φορά να παρευρεθούν για να λάβουν εξειδικευμένη γνώση, στρατηγικές, πρακτικές και εργαλεία για τον «δημιουργικό επανασχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη» (Re-Designing the Customer Experience).

Τα στελέχη (senior & top management) θα απολαύσουν εισηγήσεις από διεθνείς Customer Experience Experts, Virtual Tour από Trendwatchers στις διεθνείς αγορές, Βιωματικό Εργαστήριο Θετικής Ψυχολογίας, πάνελ συζήτησης και πρακτικές καινοτομίας στον σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της εμπορικής δραστηριότητας.

Ενδεικτικά, International Best Practices που θα παρουσιαστούν φέτος είναι Amazon, Ebay, Dolce&Gabbana, UnMade, Gentle Monsters, Aesop, Marc Jacobs, Conflict Kitchen, Purpose Hotel, Tam Airlines, Lidl ενώ θα συζητηθούν τάσεις, όπως chatbot-based conversational commerce, show(w)ping, female-focused retail, global approach κ.λπ.

Ημερομηνία Δημοσίευσης
Μοιράσου το

Προσθέστε το σχόλιό σας
<--- Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα 0 Σχόλια
glass
Mobile app:
...
Copyright ©2016-2017 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework