...

Στις 25 Μαΐου 2017 το Athens 3rd Customer Experience Festival

Το Athens 3rd Customer Experience Festival, που διοργανώνει παραδοσιακά η συμβουλευτική εταιρία Secret Key, ανοίγει και φέτος την αυλαία του στις 25 Μαΐου στο Κτήμα Αριάδνη στη Βαρυμπόμπη με την προβολή κορυφαίων διεθνών πρακτικών στο customer experience management.

Περισσότερα από 300 ανώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των κλάδων της αγοράς αναμένονται και αυτή τη φορά να παρευρεθούν για να λάβουν εξειδικευμένη γνώση και να γνωρίσουν στρατηγικές, πρακτικές και εργαλεία για τον δημιουργικό επανασχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη (re-designing the customer experience), το κεντρικό θέμα που θα απασχολήσει αυτή τη φορά προσκεκλημένους ομιλητές και μέλη των πάνελ.

Η βραβευμένη Ιταλίδα trendwatcher και καθηγήτρια της Κοινωνιολογίας της Κατανάλωσης Elena Marinoni (head of Trend Research, Milan Retail Tour) θα φιλοξενηθεί και φέτος στο Athens Customer Experience Festival και θα μας ταξιδέψει fast forward μέσα από ένα virtual retail tour στις τάσεις κατανάλωσης που θα επικρατήσουν στην αγορά το 2017 με επίκεντρο το λιανικό εμπόριο.

Στο A.C.E.F. 2017 θα παρουσιαστούν καινοτόμες πρακτικές customer experience management από οργανισμούς όπως: Amazon, Dolce and Gabbana, Mark Jacobs, TAM Airlines, Purpose Hotel, E-Bay, Aesop, Conflict Kitchen, Gentle Monsters, Lidl.

Παράλληλα οι συμμετέχοντες του φεστιβάλ θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την Miriam Akhtar, καθηγήτρια Θετικής Ψυχολογίας και expert στην Επιστήμη της Ευτυχίας (Lisbon University) να πραγματοποιεί ένα βιωματικό εκπαιδευτικό εργαστήριο για τον αντίκτυπο της «δύναμης της θετικότητας» στην εμπειρία του πελάτη, ενεργοποιώντας την ατομική παρακίνηση των στελεχών και βοηθώντας το ακροατήριο να συντάξει ένα εκπαιδευτικό πλάνο ευτυχίας αντίδοτο στην καταθλιπτική ατμόσφαιρα της εποχής.

Την ομάδα των διεθνών συντελεστών θα πλαισιώσουν σε πάνελ συζήτησης ανώτερα και ανώτατα στελέχη από πολυεθνικές και ελληνικές εταιρίες όλων των κλάδων της αγοράς, τα οποία θα καταθέσουν τη δική τους εμπειρία στις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  1. Η ψηφιακή μεταμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
  2. Δημιουργικοί ηγέτες που στηρίζουν την καινοτομία στη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών
  3. Προγράμματα ανάπτυξης κουλτούρας εξυπηρέτησης
  4. Η βελτίωση του ταξιδιού του πελάτη και η μέτρηση της επένδυσης στο customer experience (CX ROI)
  5. Ενδιαφέροντα concepts στον σχεδιασμό των φυσικών σημείων πώλησης αλλά και των εργασιακών χώρων

Το Athens 3rd Customer Experience Festival τελεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.) και του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (Ι.Π.Ε.). Χρυσός χορηγός του A.C.E.F. 2017 είναι η Cosmote, επίσημος χορηγός επικοινωνίας η εφημερίδα «Καθημερινή», χορηγός επικοινωνίας το site www.skywalker.gr, χορηγοί επικοινωνίας τα περιοδικά «Adbusiness» και «Retailbusiness» και χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας τα sites advertising.gr και BusinessNews.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και για να κατοχυρώσετε τη θέση σας με την προνομιακή χρέωση του early bird (έως τις 7 Απριλίου 2017) μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Secret Key στο info@secretkey.gr και στο τηλ. 210 6096921.

Ημερομηνία δημοσίευσης
Μοιράσου το

Προσθέστε το σχόλιό σας
<--- Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα 0 σχόλια
glass
Copyright ©2016-2017 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework