Coronavirus: A great test for Corporate Social Responsibility

28 Μαΐου – 17:00

Το Clickevent ανοίγει τον διάλογο για τη σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης υγείας και οικονομίας με την παρουσίαση μίας σημαντικής έρευνας για τον χώρο του CSR. Οι συμμετέχοντες στο πάνελ ανοίγουν τα χαρτιά τους, σχολιάζουν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας για τη στάση που τηρούν οι Έλληνες καταναλωτές σε κοινωνικά υπεύθυνες εταιρίες που στέκονται στο ύψος των περιστάσεων την περίοδο του κορονοϊού. Τέλος αναλύουν τη σημασία του άμεσου μετασχηματισμού των προγραμματισμένων δράσεων ΕΚΕ και της εστίασης των budgets στην τρέχουσα κρίση, τόσο για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων όσο και για τους ίδιους τους πελάτες/καταναλωτές αλλά και το κοινωνικό σύνολο.

Απευθύνεται σε:

Επιχειρηματίες, CEO’s, στελέχη επιχειρήσεων, συμβούλους, επικοινωνιολόγους, coaches, εργαζομένους όλων των κλάδων, φοιτητές και σε όσους ενδιαφέρονται να γνωρίζουν τη σημερινή κοινή γνώμη στο γίγνεσθαι της χώρας.

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ

Λέξεις κλειδιά: 

CoronavirusCorporateSocial Responsibility
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Μοιράσου το

Προσθέστε το σχόλιό σας
<--- Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα 0 Σχόλια
test
Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework