Αποστόλης Αϊβαλής: «Όλες οι επιχειρήσεις πλέον αναζητούν στελέχη που γνωρίζουν άριστα digital marketing, γιατί οι περισσότερες λειτουργίες γίνονται online, καθώς και οι βασικές ενέργειες προβολής»

H ομάδα του skywalker.gr μίλησε με τον Αποστόλη Αϊβαλή για τον κλάδο του digital marketing, τα οφέλη για έναν υποψήφιο που θα επιλέξει καριέρα στον κλάδο, τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει, αλλά και συμβουλές που μας έδωσε ο ίδιος από την πολυετή εμπειρία του.

Ο Αποστόλης Αϊβαλής είναι Managing Partner της AIVAL.COM, μιας business strategy consulting firm, και Syllabus Manager της KNOWCRUNCH.COM, ενός διεθνούς οργανισμού εκπαίδευσης. Έχει ειδίκευση και εμπειρία στις αγορές consumer & enterprise internet, social media, gaming, music, advertising, technology, media, mobile και fashion, στις οποίες εργάζεται από το 1996 ως στέλεχος, mentor, αλλά και επιχειρηματίας.

Συν-δημιούργησε την PowerΝet το 1996, τα Web Awards (τώρα Ermis Digital) το 1998, την ArboMedia το 2001, τη Real Brands το 2007, τη Social Brands το 2009, το StartupDay event το 2009 και το Startup Nation το 2011. Είναι επίσης δημιουργός του Professional Diploma in Digital & Social Media, ενώ εκπαιδεύει στελέχη σε επιχειρήσεις, κολέγια και πανεπιστήμια από το 2007.

Βρείτε τον Αποστόλη στο Facebook, στο LinkedIn, στο Instagram, στο YouTube, στο Quora και στο Twitter.

  1. Ο τομέας του digital marketing έχει αναπτυχθεί ραγδαία τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα. Ποια είναι τα οφέλη για έναν υποψήφιο που θα επιλέξει μια καριέρα στο digital marketing;

Όλες οι επιχειρήσεις πλέον αναζητούν στελέχη που γνωρίζουν άριστα digital marketing, γιατί οι περισσότερες λειτουργίες γίνονται online, καθώς και οι βασικές ενέργειες προβολής. Το άμεσο όφελος για έναν υποψήφιο είναι ότι η γνώση αυτή θα του ανοίξει την πόρτα στο να βρει μια θέση εργασίας. Φανταστείτε, στην Knowcrunch.com εν μέσω Covid είχαμε 1-10 αιτήσεις ανά εβδομάδα για αποφοίτους μας προς εργασία.

  1. Ποια κατά τη γνώμη σας είναι τα τρία πιο σημαντικά skills που πρέπει να έχει ένας καλός digital marketer;

    Στρατηγικό τρόπο σκέψης, (2) γνώση όλων των καναλιών και στρατηγικών digital marketing (όχι μόνο κάποιων βασικών) και (3) χρήση των έτοιμων εργαλείων και περιεχομένου, που υπάρχουν άφθονα στο web. Όλα αυτά εμείς τα διδάσκουμε.

  2. Ποια είναι η πιο διαδεδομένη κακή πρακτική που βλέπετε να ακολουθείται στον κλάδο και θα θέλατε να διορθώσετε;

Η αντιγραφή ιδεών, περιεχομένου, αλλά και στρατηγικών άλλων. Κοινώς, η κλοπή ως εύκολη λύση. Επίσης θα πρόσθετα τη μετριότητα. Είμαι υπέρ της παροχής αξίας και δεν μπορώ να βλέπω στελέχη να βολεύονται με το copy/paste ή το μέτριο.

  1. Η πρωτοφανής κατάσταση υγειονομικής κρίσης που διανύουμε σε παγκόσμιο επίπεδο επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε όλους τους τομείς. Τι αντίκτυπο έχει αυτό στην αγορά εργασίας για τον κλάδο του digital marketing;

Το digital marketing δεν σταμάτησε στιγμή εν μέσω Covid. Μάλιστα αυξήθηκε, γιατί απλούστατα οι περισσότεροι ήταν μπροστά σε μια οθόνη, άρα περνούσαν περισσότερο χρόνο από ποτέ στα social media. Επομένως αυξήθηκε και η ανάγκη για στελέχη που είναι πλήρως καταρτισμένα στο αντικείμενο αυτό.

  1. Τι είδους πιστοποίηση χρειάζεται να έχει ένας υποψήφιος στον κλάδο του digital marketing ώστε να είναι ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας;

Μια πιστοποίηση που επί της ουσίας αναγνωρίζει και ξέρει η αγορά ως πλήρη και πρακτική. Δηλαδή θέλετε να εκπαιδευτείτε σε κάτι που θα σας βοηθήσει να βρείτε άμεσα εργασία επειδή αυτοί που σας προσλαμβάνουν γνωρίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης που πήρατε και ξέρουν ότι μπορείτε να εργαστείτε άμεσα χωρίς επιπρόσθετη εκπαίδευση. Για παράδειγμα, εμείς στην Knowcrunch.com έχουμε τέτοια αναγνώριση και μάλιστα έχουμε βραβευτεί για αυτό.

  1. Μπορούν να συναγωνιστούν οι πιστοποιήσεις του digital marketing στην Ελλάδα ανάλογες πιστοποιήσεις του εξωτερικού;

Ναι, και το λέω με σιγουριά. Είμαστε πάρα πολύ μπροστά στον τομέα αυτό (όχι όλοι προφανώς) και ειδικά στην εκπαίδευση είμαστε μεταξύ των πρώτων παγκοσμίως.

  1. Ποια είναι κατά τη γνώμη σας η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει ένας υποψήφιος που θέλει να ακολουθήσει σταδιοδρομία στον κλάδο του digital marketing στην Ελλάδα;

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να πείσει έναν εργοδότη που ζητά πείρα πως ακόμα κι αν δεν έχει πείρα, ξέρει άριστα ό,τι απαιτείται και μπορεί να το εφαρμόσει άμεσα. Βλέπετε, όλοι ζητούν πείρα επειδή φοβούνται ότι δεν θα ξέρετε αλλιώς. Αν στη συνέντευξη όμως δίνετε σωστές και πλήρεις στρατηγικά απαντήσεις, θα ξεχάσουν το θέμα της πείρας.

  1. Τι συμβουλή θα δίνατε σε αυτό τον υποψήφιο;

Την ίδια συμβουλή που δίνω σε όλους τους αποφοίτους μας στην KnowCrunch.com. Αρχίστε να ασχολείστε άμεσα με αυτά που σας μαθαίνουμε ώστε όταν πάτε σε μια συνέντευξη, να νιώθετε άνετα. Επιπρόσθετα, όταν σας κάνουν μια ερώτηση για κάτι συγκεκριμένο (π.χ. Τι θα έκανες για να δημιουργήσεις ένα social media post), απαντήστε πάντα με επιπρόσθετες στρατηγικές (π.χ. Θα το έφτιαχνα έτσι, θα το δημοσίευα έτσι και μετά θα το παρακολουθούσα έτσι και κατόπιν θα προσάρμοζα το ίδιο περιεχόμενο και σε άλλα τόσα κανάλια). Με άλλα λόγια, να δείχνετε και τις γνώσεις σας και τον στρατηγικό τρόπο σκέψης σας.

Ημερομηνία Δημοσίευσης
Μοιράσου το

Προσθέστε το σχόλιό σας
<--- Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα 0 Σχόλια
test
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr