Το Σαββατοκύριακο 2 & 3 Ιουλίου 2022, 15.135 πραγματικοί επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και πάνω από 20.000 ζευγάρια μάτια έβαλαν φωτιά στην Ολυμπιακή Αρένα του Τάε Κβον Ντο στο Παλαιό Φάληρο, αποδεικνύοντας ότι το GAMEATHLON είναι «ο θεσμός» του gaming και της υποκουλτούρας από το 2013.

Η μοναδικότητα του GAMEATHLON εδράζεται στην απόλυτη «grassroots» φιλοσοφία, συνδυασμένη με την ελευθερία έκφρασης και διαφορετικότητα που τόσο αρμονικά συνυπάρχουν στα 13.000 τετραγωνικά μέτρα της υπερ-εκδήλωσης. Την ίδια μέρα θα συναντήσεις υπουργούς, βουλευτές, cosplayers, προγραμματιστές, tattoo artists, επαγγελματίες gamers, στελέχη πολυεθνικών, καθηγητές, τράπερς και τους πιο διαβόητους δημιουργούς περιεχομένου, σε μια τεχνολογική υπερπαραγωγή με ατόφιο όλο το vibe της ψηφιακής Aδιασκέδασης.

Από οικογένειες και μικρά τζιμάνια μέχρι και τους πιο σκληροπυρηνικούς gamers, θα έχεις σίγουρα κάτι να δεις, να κάνεις, κάτι στο οποίο να διαγωνιστείς ή να δημιουργήσεις στις 48 συνεχόμενες ώρες που οι εγκαταστάσεις μένουν ανοιχτές. Το «διαστημικό» 360 stage και οι 250 οθόνες της αρένας που είναι αναμμένες με την υποστήριξη του Display Partner Samsung έκοψαν την ανάσα σε επισκέπτες και συντελεστές, υπενθυμίζοντας τις μέρες δόξας προ πανδημίας.

 

Στον κυβερνοχώρο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δεν υπήρχε τίποτα άλλο στις αναρτήσεις και το μυαλό του δυναμικού κοινού…Τα stories στο Instagram φράκαραν τον λογαριασμό μας από τα repost, ενώ στη φρενίτιδα του gaming μπήκαν και ο Νο1 influencer της χώρας, ο Αλέξανδρος Κοψιάλης, με το signature mini event μας «Grudge Match» στο FIFA ενάντια στον Dr. Xtapodia καθώς και μοναδικές δράσεις με το κοινό. Στο TikTok η κατάσταση ήταν σε αντίστοιχα επίπεδα επιρροής με τα hashtags του Gameathlon να ξεπερνάνε τις 150.000.000 προβολές ενώ το τρέιλερ με 501.000 προβολές έσπασε ταμεία στα likes με 24.800 καταμετρήσεις, αριθμός-ρεκόρ για οποιουδήποτε αντίστοιχου περιεχομένου διοργάνωση, αποδεικνύοντας την πιστότητα της κοινότητάς μας. Influencers όλων των ειδών παρευρέθηκαν στην εκδήλωση για το δικό τους show ή/και συνάντηση με το κοινό στο καθιερωμένο πια UTour, που διοργανώθηκε με την υποστήριξη του Delivery Partner eFOOD και τα μοναδικά «Beat Battles» μεταδόθηκαν live αποκλειστικά από το επίσημο κανάλι της Red Bull Greece (@RedBullgre) στο TikTok.

Ως γνωστόν, «τα σίδερα» και τα διαβόητα τουρνουά μας ήταν η αιχμή του δόρατος με πάνω από 2.000 συμμετέχοντες στο πρώτο restart των μαζικών τουρνουά σε τοπικό δίκτυο (LAN)! Πάνω από 5.500 ματς παίχτηκαν σε 30 διαφορετικούς τίτλους, με αποκορύφωμα τους τελικούς που γέμισαν την κερκίδα με κόσμο και τους παίκτες που με συγκίνηση, επιτέλους μετά από τόσο καιρό, ήταν εκεί, στο main stage, στημένο από τη Samsung και τον Sound Partner του event JBL, σηκώνοντας την κούπα!

 

Ρεκόρ shows και θεατών είχαμε στον Cosplay Parade του Σαββάτου με 83 συμμετέχοντες και στον Διαγωνισμό Cosplay powered by LENOVO με 44 συμμετέχοντες την Κυριακή, σε ένα γεμάτο στάδιο από όλες τις πλευρές, με τη νικήτρια Rene Polymorphus να παρουσιάζει μια εξωπραγματική Ranni The Witch από το Elden Ring και να παίρνει ομόφωνη απόφαση από την κριτική μας επιτροπή.

Το εκρηκτικό φινάλε ήρθε στις 19:00 την Κυριακή, μετά από 8 ώρες σεμιναρίων, #HustleHarder, όταν στη σκηνή ξεκίνησαν τα πρώτα πανελλήνια BeatBattles! H Destiny Studios και ο Skive, με τις ευλογίες της Capital Records, της Panic Entertainment και την υπογραφή του GAMEATHLON στην παραγωγή, έδωσαν για πρώτη φορά στην κοινή γνώμη μια ματιά στο υπόβαθρο της μουσικής τραπ και το βάθος της τεχνογνωσίας που χρειάζεται για να δημιουργήσεις τους ρυθμούς που θα σπάσουν τα ταμεία. Οι Light, Dof, Trannos ανακήρυξαν τους μεγάλους νικητές της βραδιάς.