Πώς να προσεγγίσεις την αναζήτηση εργασίας: Personal Marketing Strategy
...

Πριν ξεκινήσεις την αναζήτηση εργασίας θα πρέπει να αναπτύξεις μια προσωπική στρατηγική marketing. H προσωπική στρατηγική είναι στην ουσία ένα πλάνο, αντίστοιχο με αυτό που αναπτύσσει μια επιχείρηση για να πουλήσει τα προϊόντα της. Η διαφορά στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως προσπαθείς να πουλήσεις ένα προϊόν στο οποίο πιστεύεις περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο, τον εαυτό σου! Για να πετύχει λοιπόν ένα προϊόν χρειάζεται μια στρατηγική περιεκτική αλλά και ευέλικτη για να μπορέσει να δεχθεί οποιεσδήποτε αλλαγές αποφασίσεις στο μέλλον.


1.    Αναγνώρισε το κοινό σου
Το πρώτο βήμα σου είναι να βρείς σε ποιον θέλεις να απευθυνθείς. Ποιοι είναι οι εργοδότες που ψάχνουν για κάποιον με τα προσόντα σου; Θέλεις να είναι από κάποιο συγκεκριμένο κλάδο ή υπάρχουν διάφοροι κλάδοι που μπoρεί να απευθυνθεί κάποιος με το υπόβαθρό σου; Θέλεις να εργαστείς σε έναν μεγάλο οργανισμό ή σε μια οικογενειακή επιχείρηση; Έχεις διάθεση να μετακινηθείς ακόμη και στο εξωτερικό ή ψάχνεις σε τοπικό επίπεδο;


2.    Εντόπισε τις πηγές αναζήτησης
Εδώ θα πρέπει να αποφασίσεις ποιες πηγές θα χρησιμοποιήσεις για να αναζητήσεις υποψήφιους εργοδότες. Κάποιοι αποφεύγουν τις δημοσιευμένες αγγελίες, λόγω του υψηλού αριθμού των υποψηφίων που υποβάλλουν αίτηση και προτείνουν την αναζήτηση μέσω του δικτύου τους ή των recruiter. Εμείς σου προτείνουμε να εκμεταλλευτείς κάθε ευκαιρία.

 

3.    Δημιούργησε τον τρόπο επαφής
Αν κάνεις αίτηση σε μια δημοσιευμένη αγγελία, εκεί θα παρέχονται και οδηγίες για να υποβάλλεις την αίτηση σου. Εάν σε έχει προσεγγίσει recruiter τότε η επαφή θα γίνει από τον ίδιο. Αν όμως έχεις μια πληροφορία από το δίκτυο σου τότε θα πρέπει να αποφασίσεις με ποιον τρόπο θα έρθεις σε επαφή. Τηλεφωνικά ή με email; Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχεις έτοιμη μια εισαγωγή με την οποία θα συστήνεις τον εαυτό σου.


4.    Οργάνωσε την αναζήτησή σου
Έχοντας δημιουργήσει επαφές και ξεκινώντας την διαδικασία υποβολής αιτήσεων είναι πολύ σημαντικό να παραμένεις οργανωμένος. Χρειάζεσαι λίστα επαφών, λίστα αιτήσεων που έχεις κάνει ή συνεντεύξεων που έχεις δώσει κλπ. Έτσι θα είναι πιο εύκολο να ανατρέξεις ανά πάσα στιγμή για να αντλήσεις πληροφορίες. Ένα απλό φύλλο Excel ή ένα ηλεκτρονικό πρόγραμμα σημειώσεων (ακόμα και γραπτών) θα σε διευκολύνει.
Έτσι έχεις χτίσει τις βάσεις για μια επιτυχημένη αναζήτηση και απομένει η δημιουργία ενός βιογραφικού που θα προβάλλει τα προσόντα σου με τον κατάλληλο τρόπο για να ολοκληρώσεις την προσωπική σου στρατηγική.


Θανάσης Παπαποστόλου
Career Coach – CV Writer- Linkedin Profile Writer @CareerPaths.gr

Copyright ©2016 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework