The State of Digital Marketing: Πώς στελεχώνονται οι θέσεις digital marketer στις ελληνικές επιχειρήσεις; Έρευνα του iMarketing Society σε συνεργασία με την FOCUS BARI | Skywalker.gr - Jobs in Greece

Blog

The State of Digital Marketing: Πώς στελεχώνονται οι θέσεις digital marketer στις ελληνικές επιχειρήσεις; Έρευνα του iMarketing Society σε συνεργασία με την FOCUS BARI



Πρόσφατη έρευνα του iMarketing Society σε συνεργασία με την εταιρία ερευνών FOCUS BARI καταγράφει - για πρώτη φορά - το προφίλ και τις αρμοδιότητες του digital manager στην Ελλάδα. Στην έρευνα συμμετείχαν 92 διευθυντές και στελέχη Ελληνικών (60%) και πολυεθνικών (40%) επιχειρήσεων καλύπτοντας τους περισσότερους κλάδους της Ελληνικής επιχειρηματικότητας.

 

Τα κύρια

 

  • η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων (78%) απασχολεί περισσότερα από 1 άτομα που ασχολούνται με digital marketing. Μάλιστα το 33% στις αμιγώς ελληνικές και το 46% στις πολυεθνικές επιχειρήσεις απασχολεί περισσότερα από 3 άτομα. [βλ. διαφάνεια 1 στο ΡΡΤ] Τα άτομα αυτά ανήκουν στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας και το 50% αυτών ασχολούνται Parttime (και 50% fulltime)
  • Το προφίλ αυτών των digitalmarketers είναι κυρίως 26-35 ετών (60%), με μεταπτυχιακές σπουδές (70%) σε μάρκετινγκ ή διοίκηση επιχειρήσεων (management) και ήταν ήδη στην εταιρία όταν ανέλαβαν καθήκοντα digital - ενώ μόλις το 26% δηλώνει ότι έκανε πρόσληψη για την συγκεκριμένη θέση. [βλ. διαφάνεια 2 & 3 στο ΡΡΤ].
  • Οι αρμοδιότητες του digitalmarketer είναι πολύ ευρείες, καλύπτοντας από τη δημιουργία περιεχομένου στο site και τα socialmedia μέχρι τη διαχείριση digitalcampaigns, e-mailing, και το SEO.
  • Κατά συνέπεια αυτό που φαίνεται να απαιτεί μια τέτοια θέση είναι γνώσεις και ικανότητες που μπορεί να μην τον καθιστούν ειδικό και αυτόνομο στη χρήση όλων των εργαλείων του digitalmarketing αλλά πού του επιτρέπουν να επιλέγει το σωστό συνδυασμό μέσων και να παρακολουθεί αποτελεσματικά την εφαρμογή τους. Αυτός ο ρόλος επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος των digital δραστηριοτήτων γίνεται σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες [βλ. διαφάνεια 4 στο ΡΡΤ].
  • Η σύγκριση του σημερινού και του ιδανικού προφίλ του DigitalMarketer αναδεικνύει μια επίσης ενδιαφέρουσα επιθυμία μικτού  προφίλ, που συνδυάζει γνώσεις και εμπειρία σε μάρκετινγκ και τεχνολογία (ΙΤ, [βλ. διαφάνεια 5 στο ΡΡΤ].
  • Όσον αφορά το επίπεδο ικανοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων από τις υπηρεσίες Digitalmarketing εξωτερικών συνεργατών, το 23% δηλώνει πλήρως ικανοποιημένο, το 50% θεωρεί το επίπεδο των υπηρεσιών καλό αλλά με περιθώριο βελτίωσης και 22% δηλώνει ότι υπάρχουν ακόμη πολλά κενά στην αγορά. Η διαπίστωση αυτή αντανακλά το σχετικά πρόσφατο χαρακτήρα αυτής της αγοράς, την έλλειψη εδραιωμένων καλών πρακτικών κα αρκετής συσσωρευμένης εμπειρίας.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας http://www.imarketingsociety.org/projects

Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πρόεδρο ΔΣ του iMarketingSociety.

Άννα Καραδημητρίου, διευθύντρια adhoc ερευνών στη FocusBari, αντιπρόεδρος ΔΣ του iMarketingSociety.

 

Το iMarketingSociety είναι μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε, με τη μορφή μη κερδοσκοπικού σωματείου, στα τέλη του 2014, ως κόμβος συνάντησης και δικτύωσης όσων ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με το digitalmarketing.

Ξεκίνησε από τη διαπίστωση ότι σε ένα περιβάλλον ψηφιακών τεχνολογιών όπου όλα μεταβάλλονται ραγδαία, όπου όλοι ανακαλύπτουμε, πειραματιζόμαστε και μαθαίνουμε κάθε μέρα, υπήρχε η ανάγκη για ένα «χώρο» συνάντησης, δικτύωσης και συνεργασίας, στον οποίο η ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών, οι συνέργειες και η συλλογική δημιουργία γνώσης θα βοηθήσει όλους να πάνε ένα βήμα μπροστά.

 

Σκοπός του είναι η συλλογική δημιουργία και διάχυση γνώσης, η ανταλλαγή εμπειρίας και καλών πρακτικών στο χώρο και, προς αυτή την κατεύθυνση, οι δράσεις του περιλαμβάνουν την παρακολούθηση των τάσεων του digital, το networking μεταξύ των επαγγελματιών του χώρου αλλά και με την ακαδημαϊκή κοινότητα, έρευνες και συγκέντρωση έγκυρου περιεχομένου στο site του.

Βασίζεται σε μία crowdsourced κουλτούρα, στην ενεργή συμμετοχή και τις πρωτοβουλίες των μελών του που είναι φυσικά πρόσωπα.

 

http://www.imarketingsociety.org/.


Description

The State of Digital Marketing: Πώς στελεχώνονται οι θέσεις digital marketer στις ελληνικές επιχειρήσεις; Έρευνα του iMarketing Society σε συνεργασία με την FOCUS BARI

Also read

News
Στην τελική ευθεία η διοργάνωση της ECDM Expo SE Europe 2024

04 July 2016

Read the post
News
Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για συνέδρους και επισκέπτες στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024

04 July 2016

Read the post
News
eCommerce & Digital Marketing Expo 2024

04 July 2016

Read the post
News
PRAKSIS BCC – CITI FOUNDATION: Η συνεργασία που οδήγησε στη δημιουργία 220+ επιχειρήσεων

04 July 2016

Read the post
News
Η πρόκληση του Δημογραφικού στην εποχή της προσαρμοστικότητας της εργασίας

04 July 2016

Read the post

Counting down to the skywalker.gr App!

You'll be able to quickly and easily find your dream job from your mobile phone!

  • Create your profile
  • Send your CV straight away
  • Save your favourite companies and receive alerts
  • Set up a job alert
  • Upload a 10’’ video and quickly introduce yourself

mobile with skywalker app

Subscribe to the newsletter

Register to receive newsletters from skywalker.gr - Jobs in Greece

Backdrop with scrolling

Try scrolling the rest of the page to see this option in action.