Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
30-07-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Αθηναίων

Προσωπικός Σύμβουλος High Value Πελατών

Προσωπικός Σύμβουλος High Value Πελατών

Έχεις εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση; Αν είσαι επικοινωνιακός, οργανωτικός και σου αρέσει να προσφέρεις λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη, τώρα σου δίνεται η ευκαιρία να εργαστείς στον ρόλο του Προσωπικού Συμβούλου High Value Πελατών, ως μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Αναζητούμε στελέχη με όρεξη για εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προσφέρουμε ευκαιρίες εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Εάν θέλεις να διεκδικήσεις τη θέση του Προσωπικού Συμβούλου High Value Πελατών, κάνε την κίνηση και στείλε μας το βιογραφικό σου τώρα!

Τι σου παρέχεται:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
  • Σταθερό πλήρες ωράριο-(Δευτέρα- Παρασκευή, 9:00-17:00)
  • Επιβράβευση της απόδοσης με bonus
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από πιστοποιημένους εκπαιδευτές
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών

Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:

  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων & εξερχομένων κλήσεων σε προσωπικό σου πελατολόγιο , Consumer High Value πελατών
  • Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
  • Διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.
  • Διενέργεια Life Cycle Management καμπανιών για την ανάδειξη αναγκών, την επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων / υπηρεσιών και την ανανέωση των συνδέσεων του πελάτη.
  • Παρακολούθηση πορείας αιτημάτων
  • Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρίας

Τι προσόντα χρειάζεται να διαθέτεις:

  • Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ
  • Εμπειρία τουλάχιστον 6 μηνών σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Άριστο επίπεδο χρήσης της ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες και εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου / προγραμματισμού εργασίας

Μάθε περισσότερα:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο elantoniou@icap.gr και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο www.icapjobs.gr και στο Facebook

Στείλε μας την αίτησή σου, τώρα!

Αφιέρωσε 1 λεπτό για να αξιολογήσεις την αγγελία πατώντας εδώ και βοήθησέ μας να γίνουμε καλύτεροι

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Copyright ©2016-2021 skywalker.gr