...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
OFFICEMART
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
18-09-20
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
ESM-920
Κατηγορία εργασίας:
Μάρκετινγκ - Δημόσιες Σχέσεις
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

E-shop Manager

H εταιρία OFFICEMART (πρώην ΣΑΜΑΡΑΣ Α.Ε.) δραστηριοποιείται 40 έτη στον κλάδο της υποστήριξης και του εφοδιασμού γραφείων και επιχειρήσεων (Β2Β), κατέχοντας κορυφαία θέση στην αγορά του οffice & printing solutions.

Η εταιρία αναζητεί ικανό E-shop Manager για να αναλάβει το νέο e-shop λιανικής.

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει συνολικά το business unit του e-shop λιανικής με στόχο την αύξηση των κερδοφόρων online πωλήσεων.

Θα αναφέρεται στον CEO της εταιρίας.

E-shop Manager

Αρμοδιότητες:

  • Συνολική διαχείριση του e-shop βάσει του πλάνου με σκοπό την εξασφάλιση της ομαλής και κερδοφόρου λειτουργίας του.
  • Eπιμέλεια της προϊοντικής γκάμας, των κατηγοριών και της ορθής παρουσίασης των προϊόντων, επικαιροποίηση φωτογραφιών, περιγραφών και τιμών, έλεγχος διαθεσιμότητας κωδικών και ειδών συσκευασίας / αποστολής.
  • Στενή συνεργασία με product managers, αποθήκη, διανομή / couriers για τη δημιουγία και την εξασφάλιση της κατάλληλης γκάμας προϊόντων, της διαθεσιμότητάς τους, της on-time αποστολής τους και των τυχόν επιστροφών προϊόντων.
  • Δημιουργία και εμπλουτισμός του online περιεχομένου με σκοπό την αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων.
  • Προώθηση του e-shop μέσω ενεργειών digital marketing (newsletter campaigns, social media, καθώς και άλλων marketing καναλιών), μέτρηση αποτελεσμάτων και βελτιώσεις.
  • Έλεγχος επισκεψιμότητας, μέτρηση πωλήσεων, εισήγηση βελτιώσεων όπου απαιτείται σε τεχνικό και επιχειρησιακό επίπεδο (διαδικασίες, οργάνωση νέων διαδικασιών, στελέχωση κ.λπ.)
  • Επίλυση τεχνικών θεμάτων του e-shop (π.χ. διασύνδεση με ERP, φιλοξενία στο cloud) και διαρκείς βελτιώσεις (site optimization) σε στενή συνεργασία με τους αρμόδιους τεχνικούς, IT, cloud engineers και developers.
  • Παρακολούθηση του P&L και σύνταξη αναφορών προς τη διοίκηση.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
  • Πτυχίο ανώτατης σχολής σχετικό με το αντικείμενο της εργασίας
  • Επιχειρηματικό πνεύμα, εμπειρία στη διαχείριση P&L
  • Ικανότητα διαχείρισης ομάδων, επίλυσης προβλημάτων
  • Εμπειρία διαχείρισης και επίλυσης οργανωτικών και τεχνικών θεμάτων e-shop, όπως διασύνδεση με ERP, με εφαρμογές online πληρωμών τραπεζών και ειδικότερα εξοικείωση με PrestaShop, CMS, ERP (Atlantis)
  • Γνώση Google Ads / social media ads και SEO / SEM
  • Γνώση Photoshop, HTML, CMS
  • Άριστη γνώση αγγλικών

Εάν διαθέτετε τα απαραίτητα προσόντα, παρακαλούμε, στείλτε μας το βιογραφικό σας:

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework