...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
Doryssa Hotels & Resorts
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
23-03-21
Τύπος απασχόλησης:
Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Σάμου

Hostess Κεντρικού Εστιατορίου - Σάμος

Το ξενοδοχείο 5* Doryssa Seaside Resort στο Πυθαγόρειο Σάμου
επιθυμεί να προσλάβει για τη νέα σεζόν 2021

Hostess Κεντρικού Εστιατορίου

ΤΜΗΜΑ: Κεντρικό Εστιατόριο

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ: Sous – Maître, Maître, Assistant F&B Mgr., Director of F&B

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΣ: Α΄Σερβιτόροι

Λειτουργίες τμήματος:

  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Παροχή υπηρεσιών και προϊόντων

Στόχος θέσης:

  • Επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτησή τους στον χώρο του εστιατορίου. Ενημέρωση των προϊσταμένων, για τυχόν επιθυμίες και ιδιαιτερότητες των πελατών μας

Καθήκοντα:

  • Προσέρχεται στην εργασία της στο προκαθορισμένο ωράριο.
  • Φροντίζει πάντα να χτυπάει την κάρτα της πριν και μετά την εργασία αυτοπροσώπως .
  • Φροντίζει η στολή της να είναι πάντα καθαρή και η ίδια περιποιημένη.
  • Ελέγχει την Mice en Place του μπουφέ του κ. Εστιατορίου και του μπουφέ του παιδικού εστιατορίου και φροντίζει για τα ταμπελάκια των φαγητών του μπουφέ του κ. Εστιατορίου.
  • Ενημερώνεται για το πρόγραμμα ημέρας από το πλάνο εργασίας.
  • Ενημερώνεται για το βραδινό Menu και τις ιδιαιτερότητες ειδικών εκδηλώσεων από τον προϊστάμενο.
  • Γνωρίζει τα είδη του καταλόγου, τη σύνθεσή τους και τις ιδιαιτερότητες του σερβιρίσματός τους.
  • Καλωσορίζει τον πελάτη και τον ενημερώνει για το Menu ημέρας.
  • Είναι ευχάριστη, πρόθυμη, εξυπηρετική και αμερόληπτη προς τους πελάτες.
  • Προσέχει την γλώσσα του σώματος και ενεργεί με διακριτικότητα.
  • Λειτουργεί με επαγγελματισμό και συνέπεια.
  • Συμμορφώνεται με τις εντολές του προϊστάμενου, συνεργάζεται μαζί του για τυχόν ιδιαιτερότητες του service, τον ενημερώνει για τυχόν προβλήματα.
  • Είναι φιλική και συνεργάσιμη με τους συναδέλφους Εστιατορίου – Κουζίνας.
  • Ρωτά τον πελάτη αν έμεινε ευχαριστημένος από το φαγητό και το service.
  • Αποχαιρετά τον πελάτη.
  • Συμμετέχει στην προετοιμασία των εκδηλώσεων, decor κ.λ.π. του τμήματος που εργάζεται και του ξενοδοχείου γενικότερα.
  • Προωθεί τις πωλήσεις του τμήματός του, προτείνοντας στους πελάτες κρασιά ημέρας ή ποτά που θα ταίριαζαν με τα εδέσματα του Menu.
  • Προωθεί και προτείνει στους πελάτες του ξενοδοχείου τα a la carte τμήματα, καθώς επίσης και τα βραδινά Event στα bar του ξενοδοχείου.
  • Σε περιπτώσεις προβλημάτων με πελάτες στα οποία δεν μπορεί να δώσει λύση, αναφέρεται άμεσα στους προϊσταμένους της..
  • Είναι υπεύθυνη, μαζί με τον Maitre και τους συνεργάτες της, για την επίτευξη των στόχων που έχει ορίσει ο F&B Mgr για το τμήμα στο οποίο εργάζεται .
  • Φροντίζει για την ανάρτηση των ανακοινώσεων της ημέρας σύμφωνα με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των event του ξενοδοχείου.
  • Τηρεί τη λίστα με τις επιθυμίες και ιδιαιτερότητες του εστιατορίου.
  • Λαμβάνει παραγγελίες για early breakfast ή lunch basket και εκδίδει vouchers αντί δικαιουμένου γεύματος στους πελάτες σύμφωνα με τις εγκεκριμένες διαδικασίες και ενημερώνει τα ενδιαφερόμενα τμήματα και το Maitre.
  • Τηρεί αρχείο με προσφορές για ειδικές περιπτώσεις (birthday list, anniversaries, honeymooners κ.λ.π.) και ενημερώνει το Maitre.

Απαιτούμενα προσόντα:

  • Πτυχίο Ανώτερης σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού
  • Γνώση 2 τουλάχιστον ξένων γλωσσών (γραπτώς και προφορικώς)
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση
  • Ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και με συνεργάτες( ανάπτυξη ομαδικής εργασίας)
  • Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα
  • Γρήγοροι ρυθμοί εργασίας

Προαιρετικά προσόντα:

  • Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Windows, Internet, κ.λ.π.)
  • Επιπλέον γνώσεις σε ξένες γλώσσες
  • Χρήση Μηχανημάτων
  • Χρήση Συστήματος Pos

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

...

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework