...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
MAYOR HOSPITALITY MANAGEMENT
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
19-04-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης,Εποχιακή
Κωδικός θέσης εργασίας:
Κατηγορία εργασίας:
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Κερκυραίων

Hotel Operation Manager

H εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων “Mayor Hospitality Management” επιθυμεί να προσλάβει για τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται επαγγελματίες για την σεζόν 2021 στην παρακάτω ειδικότητα
 
Hotel Operation Manager
 
Τομέας ευθύνης του η διοίκηση και η διαχείριση της ξενοδοχειακής μονάδας με κύριες αρμοδιότητες:
  • Έλεγχος της λειτουργίας των επισιτιστικών τμημάτων
  • Έλεγχος της λειτουργίας του τμήματος ορόφων και δωματίων
  • Επίτευξη ποιοτικών και οικονομικών στόχων με σκοπό την αύξηση του τζίρου
Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:
  • H ανάπτυξη, παρακολούθηση και ο έλεγχος της σωστής λειτουργίας των τμημάτων
  • Η διαχείριση των επιχειρησιακών λειτουργιών, εξασφαλίζοντας την τήρηση των διαδικασιών, νομικών, υγειονομικών και περιβαλλοντικών απαιτήσεων και εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών
  • Η διαχείριση του λειτουργικού κόστους στα πλαίσια των συμφωνηθέντων εγκεκριμένων προϋπολογισμών της διοίκησης
  • Η λήψη πρωτοβουλιών και η ανάπτυξη στρατηγικών διαδικασιών (παραγωγική διαδικασία, έλεγχος κοστολόγησης, ασφάλεια και υγιεινή, προμήθειες, συντήρηση).
  • Η αξιολόγηση και ο καταμερισμός αρμοδιοτήτων στους υφισταμένους του, σύμφωνα με τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους
Απαιτούμενα προσόντα / δεξιότητες:
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 4* ή 5* Ελλάδας ή εξωτερικού
  • Αρίστη γνώση της αγγλικής γλώσσας και τουλάχιστον μιας δεύτερης ξένης γλώσσας
  • Επαγγελματική εμφάνιση
  • Ομαδικότητα - προσαρμοστικότητα - οργάνωση
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις, θετικός χαρακτήρας με θέληση για προσφορά, γνώση και σωστή καθοδήγηση της ομάδας
  • Εμπειρία σε προετοιμασία ανοίγματος ξενοδοχείου, εκπαίδευση προσωπικού και τήρηση πρωτοκόλλων λειτουργίας της διοίκησης
  • Εμπειρία στην εφαρμογή πολιτικών και διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας (πιστοποίηση ISO θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν)
  • Άριστη γνώση της πλατφόρμας Microsoft Office (Word, Excel, Power point, Outlook) καθώς και πολύ καλή γνώση ξενοδοχειακών προγραμμάτων
Στο πλαίσιο της παραπάνω θέσης, η εταιρία μας προσφέρει:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως των προσόντων του υποψηφίου
  • Διαμονή
  • Διατροφή
  • Μόνιμη απασχόληση
  • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
Mobile app:
...
Copyright ©2016-2021 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework