Payroll Administrator
Η Work4u αναζητά για πελάτη της, εταιρία που εξειδικεύεται στην εγκατάσταση δικτύων σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, έναν Payroll Administrator που να έχει γνώσεις γερμανικής γλώσσαςγια πλήρη απασχόληση με τα ακόλουθα καθήκοντα:
- Διαχείριση αιτημάτων των εργαζόμενων σχετικά με την μισθοδοσία
- Τήρηση της εργατικής νομοθεσίας
- Διαχείριση διαχειριστικών θεμάτων και projects σχετικά με το τμήμα
- Καταχώρηση στοιχείων στο γερμανικό σύστημα μισθοδοσίας DATEV
- Πραγματοποίηση και παρακολούθηση πληρωμών
- Έκδοση μηνιαίων, ετήσιων pay slip και προώθηση στο προσωπικό
- Εξέταση ζητημάτων εφορίας και διαχείριση εγγράφων
- Διαχείριση και επικοινωνία με ασφαλιστικά ταμεία
- Αρχειοθέτηση συμβάσεων στο ηλεκτρονικό αρχείο της εταιρίας
Προφίλ υποψηφίου:
- Πτυχίο ΑΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικών/Λογιστικής
- Απαραίτητη γνώση γερμανική γλώσσας
- Γνώση αγγλικής γλώσσας
- 1-2 έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη χρήση Office Suite
- Εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα
- Επικοινωνιακές ικανότητες
- Ικανότητα δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης και διαπροσωπικών σχέσεων
- Ενσυναίσθηση
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Προσφέρεται:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
- Ευχάριστο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]