ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

  • Έλεγχος κατηγοριοποίηση και καταχώρηση παραστατικών Αγορών, Παγίων, Εξόδων, Πληρωμών, Εισπράξεων και λοιπών εγγράφων σε λογιστικό πρόγραμμα
  • Αρχειοθέτηση
  • Συμφωνία καρτελών πελατών – προμηθευτών
  • Έλεγχος, παρακολούθηση, και επικοινωνία με πελάτες για διευθέτηση λογαριασμών/υπολοίπων
  • Συμμετοχή στην έκδοση - υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ
  • Σύνταξη reports και οικονομικών αναφορών προς την διοίκηση
  • Υποστήριξη εργασιών μηνιαίου κλεισίματος και οικονομικών αποτελεσμάτων
  • Εισήγηση προτάσεων και εφαρμογή ενεργειών για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών και την διαχείριση του κόστους σε όλες τις λειτουργείες της εταιρείας
  • Αποστολή προγραμμάτων σε ΕΡΓΑΝΗ
  • Γενική υποστήριξη Λογιστηρίου​

ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ στον αντίστοιχο κλάδο
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα ληφθεί υπόψη
  • Καλή γνώση συστημάτων ERP θα ληφθεί υπόψη
  • Πολύ καλή γνώση MS Office / Excel
  • Άριστη γνώση Αγγλικών

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

  • Άριστες διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες
  • Ικανότητα εργασίας κάτω από συνθήκες πίεσης
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Επικοινωνιακές ικανότητες, εχεμύθεια & πνεύμα συνεργασίας

ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ

  • Πακέτο αποδοχών ανάλογo των προσόντων
  • Προοπτικές και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
  • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
  • Διαμονή και πλήρης διατροφή
  • Συνεχή εκπαίδευση

Domes Resorts & Reservesis an equal opportunity employer, all applications will be treated in strict confidentiality. Only suitable candidates will be contacted.