ATTRATTIVO

Μία Ιστορία Επιτυχίας

attr@ttivo: μια ολοκληρωμένη σειρά από ρούχα, αξεσουάρ, κοσμήματα και υποδήματα - συνώνυμη της πρωτοπορίας, της ελευθερίας έκφρασης και της προσωπικής άποψης.

Ο όμιλος

Ο όμιλος attr@ttivo δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό, στην παραγωγή και στην εμπορική διάθεση ενδυμάτων, αξεσουάρ, υποδημάτων και κοσμημάτων (attr@ttivo, A.L.E.).

Αντιπροσωπεύει και διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά επιλεγμένα διεθνή εμπορικά σήματα, όπως η J.C. Rags και η salsa.

Διαθέτει ένα διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο εταιρικών και franchise καταστημάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Κύπρος, Τσεχία, Τουρκία, Πολωνία, Σερβία και Σαουδική Αραβία.).

Τα προϊόντα του Ομίλου γνωρίζουν την αποδοχή του γυναικείου κοινού και είναι συνώνυμα ενός δυναμικού, νεανικού τρόπου ζωής.

Φιλοσοφία

Ο όμιλος attr@ttivo ακολουθεί μια ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, με έμφαση στη δημιουργικότητα, την έμπνευση, τον ενθουσιασμό και τη συνεργασία.

Υπηρετεί σταθερές αξίες και υψηλούς στόχους, με προσανατολισμό στη διαρκή εξέλιξη και ανανέωση.

Βασίζεται στην καινοτομία, τη φαντασία των ανθρώπων του, την προηγμένη τεχνολογία και τις άριστες πρώτες ύλες.

Γνωρίζει τις ανάγκες της αγοράς και ανταποκρίνεται ιδανικά σε αυτές, καθορίζοντας την πορεία του σύγχρονου lifestyle.

Όραμα

ο έναυσμα δόθηκε το 1989, από μια ομάδα δημιουργικών ανθρώπων που θέλησαν να αλλάξουν τα δεδομένα στο χώρο της ελληνικής μόδας.

Από τότε, ο Όμιλος Attrattivo σταθερά πολεμά την τυποποίηση και αναδεικνύει το ντύσιμο ως μέσο ελεύθερης έκφρασης κάθε νέας γυναίκας.

Ακολουθώντας μια διαρκώς ανοδική πορεία, επεκτείνεται μέσα και έξω από τα ελληνικά σύνορα, διευρύνει το δίκτυό του και θέτει όλο και υψηλότερους στόχους στους τομείς της μόδας και του lifestyle.

Στοχεύει στην καταξίωση των σημάτων του και στην ένταξή τους στα σημαντικά brand names στο διεθνή χώρο της μόδας.

Marketing

Ο Όμιλος ακολουθεί μια αποτελεσματική επικοινωνιακή πολιτική που χτίζει και υποστηρίζει μια ισχυρή εταιρική εικόνα.

Κλειδί για την επιτυχία είναι η άρτια και διαρκής συνεργασία της in-house ομάδας marketing με έμπειρες διαφημιστικές εταιρίες.

Βάση της επικοινωνίας είναι οι δυνατές διαφημιστικές καμπάνιες με ξεχωριστό ύφος, που αναδεικνύουν το κοινωνικό πρόσωπο και την ευαισθησία του Ομίλου.

Στρατηγικό πλεονέκτημα είναι η δημιουργική αξιοποίηση όλων των μέσων επικοινωνίας και η διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων προσέγγισης του κοινού ("attr@ttivo radio", περιοδικό attr@ttivo any time, πρωτότυπο τραγούδι της attr@ttivo κ.ά.).

Οι άνθρωποι

Ο Όμιλος απασχολεί σήμερα 250 εργαζομένους με δημιουργικότητα, εμπειρία και υψηλό επαγγελματισμό.

Διοίκηση και εργαζόμενοι μοιράζονται το πάθος για τη μόδα και τις διαρκείς προκλήσεις της.

Επιβραβεύοντας την προσπάθεια των στελεχών του, ο Όμιλος προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης και προωθεί τη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση.

Το fashion show "Get together", που πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο, ενισχύει τις σχέσεις των μελών της διευρυμένης οικογένειας Attrattivo, δίνοντας ευκαιρίες για διάλογο και ανταλλαγή απόψεων και εμπειρίας.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ο Όμιλος εφαρμόζει μια συνειδητή πολιτική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με έμφαση στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.

Έχει καθιερώσει την ανακύκλωση υλικών σε όλους τους χώρους δραστηριότητάς του και χρησιμοποιεί με συνέπεια οικολογικά υλικά.

Μέσα από πρωτότυπα οικολογικά μηνύματα και ανατρεπτικές διαφημιστικές καμπάνιες, προωθεί συστηματικά έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής που σέβεται τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

The brand

attr@ttivo

Μια ολοκληρωμένη σειρά από ρούχα, αξεσουάρ, κοσμήματα και υποδήματα για όλες τις ηλικίες.

Συνώνυμη της πρωτοπορίας, της ελευθερίας έκφρασης και της προσωπικής άποψης.

Έμφαση στη λεπτομέρεια, άνετες γραμμές και υλικά υψηλής ποιότητας, για ένα μοναδικό συνδυασμό ελευθερίας και δυναμισμού.

Ιδανική επιλογή για τη σύγχρονη, νέα γυναίκα που θέλει να εκφράσει την ξεχωριστή της ταυτότητα.

Αγγελίες

Κλάδος : Μόδα-Ένδυση-Υπόδηση
Έτος Ίδρυσης :
Αριθμός εργαζομένων :
Ιστοσελίδα :
Εμφάνισε ανά σελίδα
Ταξινόμηση ανά
Copyright ©2016 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework