Φιλοσοφία
‘‘Το πάθος για καινοτομία & δημιουργία πηγάζει από το πάθος για βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας.’’
Με βάση αυτή τη φιλοσοφία, η MLS έχει διατυπώσει και ακολουθεί συγκεκριμένους στόχους, οι οποίοι συμβάλλουν στη διαρκή ενίσχυση εμπιστοσύνης και προτίμησης των πελατών στα προϊόντα της.
Στόχοι:
Αξίες
Οι αξίες αυτές, θεμέλιος λίθος της φιλοσοφίας και του οράματος της MLS, αποτελούν τις βάσεις χάρη στις οποίες η εταιρία αποτελεί την πρώτη επιλογή των καταναλωτών και ένα πραγματικά αξιόπιστο συνεργάτη για τις επιχειρήσεις.
Η ελληνική εταιρία MLS Multimedia ιδρύθηκε το 1989 στη Θεσσαλονίκη με στόχο την ανάπτυξη προϊόντων υψηλής τεχνολογίας με έμφαση στην καινοτομία. «Η καινοτομίακαι η τεχνολογίαδε θα είχε κανένα νόημα εάν δεν έκανε τη ζωή μας πιο εύκολη: Making Life Simple».
Την πρώτη δεκαετία λειτουργίας της αναπτύσσει πολλαπλές εφαρμογές λογισμικού αλλά και προϊόντα firmware (software και hardware μαζί) ενώ παράλληλα οι έρευνες της στο χώρο της ασφάλειας και προστασίας κατά της παράνομης αντιγραφής λογισμικού οδηγούν στην πρωτοποριακή μέθοδο κλειδώματος των CD-Rom.
Το 1999, η Εταιρεία κατακτά το Χρυσό Πανευρωπαϊκό Βραβείο Τεχνολογίας ενώ τον Μάιο του 2001 εισάγονται οι μετοχές της στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Μετά την κυκλοφορία της πρώτης εφαρμογής αναγνώρισης φωνής και τεχνητής νοημοσύνης το 2000, η MLS λανσάρει στην ελληνική αγορά τον καινοτόμο πλοηγό MLS Destinator Talk&Drive™ το 2006, που συνδυάζει πλοήγηση με αναγνώριση φωνής ενώ, παράλληλα επεκτείνει τις εργασίες της και στο εξωτερικό και εξάγει στην Τουρκία, Σαουδική Αραβία, Ιορδανία, Χιλή, Μαρόκο και Κύπρο.
Από το 2010, η Εταιρία εστιάζει στην έρευνα και στο σχεδιασμό νέων τεχνολογιών, δημιουργεί διαδραστικούς πίνακες που τοποθετούνται σε σχολεία στην ελληνική επικράτεια. Το 2012 αποτελεί σταθμό για την ιστορία και το μέλλον της Εταιρείας με την κυκλοφορία του πρώτο της κινητού τηλεφώνου MLS IQTalk, το πρώτο ελληνικό Smartphone που ενσωματώνει τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής και τεχνητής νοημοσύνης και ανοίγει το δρόμο για ένα μέλλον όπου όλα γίνονται με τη φωνή. Η Εταιρία ακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις αξιοποιώντας την τεχνογνωσία των περασμένων ετών και διαθέτει στο καταναλωτικό κοινό το 2013 το πρώτο της τάμπλετ. Το 2015 κυκλοφορεί στην αγορά την πρώτη ολοκληρωμένη Android Smart τηλεόραση στην οποία είναι ενσωματωμένη η MAIC. Αποτελεί έναν καινούργιο κλάδο δραστηριοποίησης της Εταιρίας και εντάσσεται στα πλαίσια της πολιτικής της Εταιρίας για διεύρυνση της γκάμας των εμπορευόμενων προϊόντων προκειμένου να καλύψει περισσότερες ανάγκες των καταναλωτών στο χώρο της οικιακής ψυχαγωγίας.
Το όνομα της είναι συνυφασμένο με καινοτομικά προϊόντα τεχνολογίας, πολλά από τα οποία είναι μοναδικά στο είδος τους, που βρίσκουν εφαρμογή σε όλα τα πεδία όπου χρησιμοποιούνται υπολογιστικές συσκευές, από την αυτοκίνηση και την εκπαίδευση έως το γραφείο και την ψυχαγωγία.