ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

Η Γενική Ταχυδρομική είναι οργανισμός 300 ελληνικών τοπικών επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Συστάθηκε το 1994, έχει 300 σημεία εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2008.

Εταιρική Παρουσίαση ...

 
ΣΥΝΘΕΣΗ

Ταχυδρομικό δίκτυο από 300 τοπικές ταχυδρομικές επιχειρήσεις με

  • πάνω από 3.000 εργαζομένους, κοινό know-how, ποιοτικά πρότυπα και σύστημα online διασύνδεσης.

Επαγγελματίες μεταφορείς με

  • οχήματα εξοπλισμένα με σύστημα παρακολούθησης/εντοπισμού και ίδια πρότυπα εμπορευματικής μεταφοράς.

Πελάτες/Συνεργάτες, πάνω από 45.000 με λογαριασμό πίστωσης & 4.000.000 μετρητοίς που

  • εμπιστεύονται εδώ τη μεταφορά των ταχυδρομικών τους αντικειμένων και απολαμβάνουν υπηρεσίες ποιότητας.

Κεντρική επιχείρηση που

  • οργανώνει, υποστηρίζει, εποπτεύει το δίκτυο μεταφορών και επιχειρήσεων, δημιουργεί την τεχνογνωσία και την εμπορική πολιτική και ελέγχει την εφαρμογή τους.


ΑΝΑΛΥΣΗ

Ανθρώπινο δυναμικό

  • Ο οργανισμός ιδρύθηκε και στελεχώνεται από τους δημιουργούς της ελληνικής αγοράς ταχυμεταφορών. Το δυναμικό των 480 εργαζομένων της κεντρικής επιχείρησης και των 2.500 των τοπικών επιχειρήσεων συνδυάζει τη μακρόχρονη εργασία στο ταχυδρομικό αντικείμενο με τη μόρφωση. Το 2008 και το 2009 έγινε τομή στη σύνθεση του ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρείας με την είσοδο στελεχών μικρής ηλικίας και υψηλής επιστημονικής κατάρτισης.

Εγκαταστάσεις & Υποδομές

  • Ταχυδρομικό δίκτυο: 300 καταστήματα, 1.860 δίκυκλα, 486 Van και 47 ΦΙΧ. Επι πλέον, από το 2013 το δίκτυο επεκτάθηκε και στην Κύπρο, με την δημιουργία 5 νέων καταστημάτων.
  • Κεντρική επιχείρηση: κεντρικά γραφεία και κέντρο διαλογής Αττικής έκτασης 3.000 τμ, κέντρο διαλογής Θεσσαλονίκης 2.000 τμ, 5 περιφερειακά κέντρα διαλογής έκτασης 2.500 τμ. Κέντρο διαλογής στο Ντύσσελντορφ της Γερμανίας έκτασης 300 τμ, 3 υποκαταστήματα έκτασης 200 τμ, 120 δίκυκλα, 80 ΦΔΧ, 40ΦΙΧ.
  • 2.700 BlackBerry και scanners για καταχώρηση αποστολών από τους διανομείς και πληροφόρηση σε όλο το σύστημα σε πραγματικό χρόνο.
  • In house σύστημα λογισμικού για καταγραφή και έλεγχο όλων των διαδικασιών.

Ποσοτικά & Ποιοτικά Αποτελέσματα

  • Πάνω από 1.000.000 αποστολές το μήνα & 4.400.000€ μηνιαίο κύκλο εργασιών.
  • Ετήσιος μ.ο. μικτού περιθωρίου κέρδους 15% / 655.000€ κέρδη προς διανομή που δεν διανέμονται αλλά επενδύονται.
  • 2008: 97,6% επίτευξη του δείκτη εμπρόθεσμης παράδοσης με στόχο 95%, χρήση blackberry με 98% στις παραδόσεις και 64% στις παραλαβές.

Μεσοπρόθεσμοι Στόχοι

  • Συνέχιση του σχεδίου διεύρυνσης του δικτύου των καταστημάτων και εστίαση στη διατήρηση της άριστης ποιότητας των υπηρεσιών.
  • Επέκταση σε πρωτεύουσες του εξωτερικού με τριετή ολοκλήρωση.


ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ

  • 1994: Ίδρυση της Γενικής Ταχυδρομικής.
  • 2004: Αναδιάρθρωση και επέκταση του ταχυδρομικού δικτύου ξεπερνώντας τα 200 σημεία εξυπηρέτησης στην Ελλάδα.
  • 2005: Ίδρυση θυγατρικής επιχείρησης στο Ντύσσελντορφ της Γερμανίας ως κέντρο διαλογής και προώθησης των από την Ελλάδα διεθνών ταχυδρομικών αποστολών μέσω επιλεγμένων διεθνών δικτύων. Στρατηγική συνεργασία με ομοειδή επιχείρηση στην Κύπρο με στόχο την εξυπηρέτηση των προς και από Κύπρο ταχυδρομικών υπηρεσιών.
  • 2006: Στρατηγική συνεργασία με ομοειδή επιχείρηση στη Βουλγαρία με στόχο την εξυπηρέτηση των προς και από Βουλγαρία ταχυδρομικών αποστολών, εκπαιδεύοντας μάλιστα στις εγκαταστάσεις της τα βασικά στελέχη της βουλγαρικής επιχείρησης. Υιοθέτηση του όρου «εγγυημένη» υπηρεσία χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση του πελάτη.
  • 2007: Εφαρμογή Buy in σύστηματος λογισμικού για καταγραφή και έλεγχο όλων των διαδικασιών και μέτρηση της εφαρμογής των εμπορικών στόχων. Χρήση 2.700 blackberries για καταχώρηση αποστολών από τους διανομείς και πληροφόρηση σε όλο το σύστημα σε πραγματικό χρόνο.
  • 2008: Ανανέωση του διοικητικού στελεχιακού δυναμικού ενσωματώνοντας νέους ανθρώπους κάτω των 30 ετών, με υψηλή επιστημονική εκπαίδευση. Δημιουργία νέας διοικητικής ομάδας με το απαραίτητο μίγμα εμπειρίας και επιστημονικής κατάρτισης για την ανάπτυξη της εταιρείας τις επόμενες δεκαετίες.
  • 2009: Δημιουργία νέων τμημάτων για μεγαλύτερες προοπτικές διαχείρισης του αντικειμένου. Ίδρυση 9 υποκαταστημάτων στο νομό Αττικής και 5 στην ελληνική περιφέρεια για την ενίσχυση του μοντέλου ανάπτυξης του δικτύου. Νέα υπηρεσία μαζικών διανομών και νέος τιμοκατάλογος για πελάτες της ελληνικής περιφέρειας. Έναρξη υπηρεσίας αντικαταβολών μετρητοίς με απόδοση της αξία της αντικαταβολής την επόμενη ημέρα της παράδοσης. Σταδιακός αποχαρακτηρισμός των δυσπρόσιτων περιοχών.
  • 2010: Νέα υπηρεσία για την εμπορευματική αερομεταφορά cargo αποστολών σε όλο κόσμο. Σχεδιασμός, υλοποίηση και διάθεση 8 ασφαλών συσκευασιών ταχυδρομικής μεταφοράς για την τυποποίηση και μεταφορά όλων των αντικειμένων. Παροχή στον τελικό καταναλωτή 3 διαφορετικών πακέτων με προϊόντα βασικής διατροφής από Έλληνες παραγωγούς μέσω της “anti-crisis” υπηρεσίας «πακέτο ebloko».
  • 2011: Επέκταση της υπηρεσίας αντικαταβολών μετρητοίς για τα εμπορεύματα μεγάλου βάρους, για τις αυθημερόν αποστολές και για τις αποστολές προς Κύπρο. Διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων με 50 νέα σημεία εξυπηρέτησης. Αποχαρακτηρισμός των περισσότερων δυσπρόσιτων περιοχών.
  • 2012: Η Γενική Ταχυδρομική συνεχίζει το σχέδιο διεύρυνσης του δικτύου των καταστημάτων και εστιάζει στην διατήρηση της άριστης ποιότητας των υπηρεσιών της.

Αγγελίες

Κλάδος: Μεταφορές-Διανομές
Έτος ίδρυσης:
Αριθμός εργαζομένων:
Ιστοσελίδα: http://www.taxydromiki.gr
Εμφάνισε ανά σελίδα
Ταξινόμηση ανά
Mobile app:
...
Copyright ©2016-2017 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework