...

«Χτίζω Ξενοδοχείο»: Η νέα καμπάνια του ειδικού section Architecture, Build & Materials του 100% Hotel Show

Το χτίσιμο και η ανακαίνιση ξενοδοχείου μπαίνουν στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2019, με αρχιτεκτονικές και κατασκευαστικές εταιρίες να παρουσιάζουν νέες ιδέες και λύσεις, αλλά και με τη μεγαλύτερη συμμετοχή εταιριών με πρωτότυπα δομικά υλικά και εξοπλισμό.
Το 100% Hotel Show αποτελεί τα τελευταία χρόνια το δυναμικότεροσημείο αναφοράς της ξενοδοχειακής ανάπτυξης, αφού μεγάλο μέρος νέων ή υπό ανάπτυξη καταλυμάτων, επιλέγουν αυτή την έκθεση για μια έρευνα αγοράς των εταιριών με τις οποίες σκοπεύουν να συνεργαστούν, τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών όσο και σε επίπεδουλικών και εξοπλισμού. Καθώς η έκθεση είχε εξαρχής θέσει στη βάση της το design και την αρχιτεκτονική, έχει ήδη καταφέρει να προσελκύσει τις κορυφαίες εταιρίες και τους πλέον διακεκριμένους επαγγελματίες του σχεδιαστικού και κατασκευαστικού κλάδου, δίνοντας πρακτικές λύσεις σε επενδυτές που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ένα νέο κατάλυμα, αλλά και σε ξενοδόχους που θέλουν να ανακαινίσουν ένα ήδη υπάρχον ακίνητο.

Φέτος όμως, το κομμάτι της κατασκευής και της ανακαίνισης ενός ξενοδοχείου ενισχύει την υπόστασή του μέσα από βασικές αλλαγές στη διάταξη των εκθετών, που δημιουργούν μιαανανεωμένη μορφή της έκθεσης, αλλά και μέσα απότην καμπάνια«Χτίζω Ξενοδοχείο»που στόχο έχει να επικοινωνήσει το μήνυμα στην ξενοδοχειακή αγορά και να συγκεντρώσει feedback σε σχέση με τις ανάγκες των ξενοδόχων και των επενδυτών σχετικά με το χτίσιμο και την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου. Το 2019 αναμένεται επίσης να είναι η πιο «αρχιτεκτονική» χρονιάτου 100% Hotel Show, αφού στο lineup των workshop θα προστεθεί και μια ειδική σειρά σεμιναρίων καθαρά για αρχιτέκτονες, με στόχο τη δυναμική ενημέρωση σχετικά με τα νέα trends που αφορούν την ξενοδοχειακή κατασκευή.

Πέρα από την έμφαση που θα δοθεί στο αρχιτεκτονικό και κατασκευαστικό κομμάτι, η έκθεση προσθέτει και νέα τμήματα, όπως το Hotel Decoration,το οποίο θα παρουσιάζει λύσεις διακόσμησης ενός ξενοδοχείου, ενώ ενισχύει σημαντικά και τα υπάρχοντα, όπως τοειδικό section Digital & Sales που αναμένεται να είναι μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά,με σημαντική συμμετοχή εταιριών που βοηθούν τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

Τι συμπεριλαμβάνει η καμπάνια «Χτίζω Ξενοδοχείο»;

Η καμπάνια «Χτίζω Ξενοδοχείο» αποτελεί τη νέα δυναμική ενέργεια του 100% Hotel Show, που έχει ως στόχο να ενημερώσει την αγορά για λύσεις και ιδέες σχετικά με το χτίσιμο και την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου, αλλά και να συγκεντρώσει feedback για τις ανάγκες που υπάρχουν. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, το 100% Hotel Show θα δημοσιεύσει μέσα στον Αύγουστοειδικόπεριεχόμενο σχετικά με τα βήματα δημιουργίας ενός νέου ξενοδοχείου, ενώ, για πρώτη φορά, θα προωθήσει στα social media του θεσμού σχετικάπροϊόντα μέσα από το Products Directory της πλατφόρμας www.hotelshow.gr, δίνοντας πρακτικές ιδέες στο κοινό της έκθεσης.

Ταυτόχρονα, το ειδικό τμήμα επισκεπτών θα συγκεντρώσειαπορίες σε σχέση με τις ανάγκες της αγοράς,τις οποίες θα μεταβιβάσει στις εταιρίες που συμμετέχουν στην έκθεση, με στόχο την προσπάθεια παροχής λύσεωνκάλυψης των αναγκών, ακόμα και κατά τη διάρκεια του 100% Hotel Show 2019. Η καμπάνια «Χτίζω Ξενοδοχείο» φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν νέο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ εταιριών και ξενοδόχων και να δημιουργήσει νέες συνθήκες για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων.

Το κοινό μπορεί να στείλει τις ερωτήσεις του στο contact@hotelshow.gr

Ποιες είναι οι αλλαγές στο αρχιτεκτονικό κομμάτι της έκθεσης;

...

Όπως είναι γνωστό, το 100% Hotel Show αναπτύσσεται σε ειδικές ενότητες/sections, στις οποίες ο ξενοδόχος μπορεί να βρει ομαδοποιημένες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του. Φέτος, για πρώτη χρονιά, γίνεταιδιεύρυνση των κατηγοριών, με στόχο να καλυφθούν περισσότερες ανάγκεςαλλά και να γίνει μια ακόμη πιοστοχευμένη ομαδοποίηση των λύσεωνπου παρέχουν οι συμμετέχουσες εταιρίες. Το πρώτο όμως section της έκθεσης Architecture, Build & Materialsθα αποτελέσει μια από τις πλέον κομβικές ενότητες, αφού είναι αυτό που δέχεται τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα αλλαγή. Συγκεκριμένα, οι εταιρίες που συμμετέχουνκαλούνται να δημιουργήσουν πιο conceptual περίπτερα, μέσα από τα οποία θα παρουσιάσουν την υπεραξία της σχεδιαστικής προσέγγισης και της εξειδίκευσης.

Με εταιρίες ξενοδοχειακού αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, εξειδικευμένα brands που εστιάζουν στη δημιουργία ειδικών χώρων, όπως κουζίνες και μπάνια, αλλά και εταιρίες Lighting & Landscape Design, αναμένεται να διαμορφωθεί ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον section που θα καλύπτει μια μεγάλη γκάμα των σχεδιαστικών αναγκών ενός καταλύματος, εξελίσσοντας σημαντικά τον τρόπο που αναπτύσσονται τα ξενοδοχεία. Από τις λύσεις τουArchitecture, Build & Materials δεν θα απουσιάζουν και οι κατασκευαστικές εταιρίες, που δίνουν μια all-in-one solution διευκολύνοντας το έργο της κατασκευής, ενώ θα υπάρχει και μια ιδιαίτερα προσεγμένη γκάμα με υλικά που παρέχουν τη δυνατότητα καινοτόμων και advanced λύσεων για τα υπό κατασκευή ή ανακαίνιση καταλύματα.

Γιατί η νέα δομή της έκθεσης με το νέο τμήμα Hotel Decoration δίνει μια ολοκληρωμένη πρόταση;

...

Φέτος, για πρώτη χρονιά, θα παρουσιαστεί στην έκθεση και το νέο τμήμαHotel Decoration, διευρύνοντας τις λύσεις που προσφέρει το 100% Hotel Show στους επισκέπτες της έκθεσης. Καθώς η διακόσμηση ενός ξενοδοχείου παίζει τεράστιο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και με δεδομένο ότι τόσο οι ξενοδόχοι όσο και οι interior designers αναζητούν ολοένα και περισσότερες φρέσκες λύσεις στο κομμάτι αυτό, θα στηθεί ένα ειδικό τμήμα που θα παρουσιάζει εξειδικευμένες εταιρίες, οι οποίεςπαρέχουν διακοσμητικές λύσεις καλύπτοντας ένα σημαντικό τμήμα της ζήτησης της αγοράς. Τα design αντικείμενα και ο εξοπλισμός προσδίδουν μια σημαντική υπεραξία στα καταλύματα και καθώς απαιτείται ιδιαίτερα μεγάλη έρευνα αγοράς, το 100% Hotel Show επιλέγει και παρουσιάζει τις καλύτερες λύσεις στον τομέα αυτό.

Προσθέτοντας και το sectionFurniture, Textiles & Housekeeping,μέσω του οποίουθα παρουσιαστούν έπιπλα, υφάσματα αλλά και λύσεις σχετικά με τη housekeeping οργάνωση ενός ξενοδοχείου, τα3 πρώτα τμήματατου 100% Hotel Show μετατρέπονται στοσημαντικότερο reference point για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη ενός νέου ξενοδοχείου, που αφορά ξενοδόχους, αρχιτέκτονες και interior designers.

Μπορείτε να δείτε τις εταιρίες που συμμετέχουν στα sections της καμπάνιας «Χτίζω Ξενοδοχείο» στα παρακάτω links:
ARCHITECTURE – BUILD – MATERIALS

FURNITURE – TEXTILES – HOUSEKEEPING
HOTEL DECORATION

Ημερομηνία Δημοσίευσης
Μοιράσου το

Προσθέστε το σχόλιό σας
<--- Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα 0 Σχόλια
test
Mobile app:
...
Copyright ©2016-2019 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework