...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Κατηγορία

Περιοχή

Απασχόληση

Εταιρία:
ICAP PEOPLE SOLUTIONS
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
16-10-20
Τύπος απασχόλησης:
Κωδικός θέσης εργασίας:
330CSR
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Νομός Αττικής

Υπαλληλος Τηλεφωνικής Eξυπηρέτησης Εισερχομένων κλήσεων (4-6-8 ωρο)

Οι Εταιρείες ICAP– με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους – αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες:Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.

Η ICAP,όμιλος εταιρειών ,αναζητά υποψήφιους για τη θέση του υπάλληλου εξυπηρέτησης εισερχόμενων κλήσεων (4ωρο ή 6ωρο ή 8ωρο ) στο contact center της στην Καλλιθέα.

Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων

Προσόντα Υποψηφίου

  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας

Η εταιρία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
  • Βonus παραγωγικότητας

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework