Η Anaconda Α.Ε., εταιρία ανάπτυξης λογισμικού, αναζητά για το τμήμα τεχνικής υποστήριξης στην Αθήνα
Υπεύθυνο Τεχνικής Υποστήριξης
Βασικές αρμοδιότητες:
- Καθημερινή τεχνική υποστήριξη των πελατών της εταιρείας στις εγκατεστημένες εφαρμογές τους.
- Παροχή εκπαίδευσης είτε τηλεφωνικά μέσω remote connection σύνδεσης, είτε στην έδρα της εταιρείας είτε στην έδρα του πελάτη.
- Παρουσιάσεις (demos) εντός ή εκτός εταιρείας σε υπάρχοντες ή υποψήφιους πελάτες, οικονομικές και τεχνικές προσφορές, εγκατάσταση και εκπαίδευση σε νέους πελάτες.
Απαραίτητα προσόντα:
- Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχο ρόλο σε λογιστική – φοροτεχνική εταιρία ή σε εταιρία πληροφορικής.
- Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ οικονομικής ή λογιστικής κατεύθυνσης.
- Πολύ καλή γνώση φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας καθώς και ικανότητα παρακολούθησης και αφομοίωσης των συνεχών αλλαγών τους.
- Εμπειρία στην χρήση αναλόγου κατηγορίας εμπορικών και λογιστικών εφαρμογών και δυνατότητα γρήγορης εξοικείωσης με τις εφαρμογές της εταιρείας.
- Ικανοποιητικές γνώσεις hardware και δίκτυα.
- Πολύ καλή γνώση system software, ενδεικτικά: όλες οι τρέχουσες εκδόσεις των windows, word, excel, access, sql, mysql, antivirus software, web browsers, query language.
- Πολύ καλή γνώση των δημόσιων ηλεκτρονικών υπηρεσιών (gsis.gr, ika.gr, yeka.gr κλπ).
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
- Εξοικείωση με τη χρήση του λογισμικού της Anaconda ΑΕ θα θεωρηθεί ιδιαίτερο προσόν.
Επιθυμητά προσόντα:
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να είναι υπεύθυνος, ευχάριστος, υπομονετικός, ευγενικός, επικοινωνιακός, καθοδηγητικός.
Η εταιρία προσφέρει:
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών σύμφωνα με τα πραγματικά προσόντα και πρόσθετα υψηλά ποσοστά επί πωλήσεων.
- Άριστες συνθήκες εργασίας, σημαντικές προοπτικές εξέλιξης.
- Απαιτητικό και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας υψηλής εξειδίκευσης.
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]
Όλες οι υποψηφιότητες θα αντιμετωπιστούν με απόλυτη εχεμύθεια και επαγγελματισμό.