Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
BCLA
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
28-12-21
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης
Κωδικός θέσης εργασίας:
CCmanager/10/2021
Κατηγορία εργασίας:
Πωλήσεις
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Καλλιθέας

Call Center Manager

Call Center Manager

Ο σκοπός της θέσης:

Ο call center manager είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη πωλήσεων και την εκπαίδευση των μελών του τμήματος πωλήσεων.

 Ο ρόλος του Call Center Manager:

  • Εκπαίδευση και επίβλεψη του τμήματος πωλήσεων
  • Διεξαγωγή αποτελεσματικού σχεδιασμού για τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας
  • Αξιολόγηση αναγκών και απόδοσης ομάδας
  • Συλλογή και ανάλυση στατιστικών στοιχείων τηλεφωνικού κέντρου
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη των στόχων & στην επαγγελματική εξέλιξη.

Προϋποθέσεις συνεργασίας:

  • Προηγούμενη εμπειρία σε θέση Supervisor σε Call Center με αντικείμενο τις πωλήσεις. (τουλάχιστον 5 έτη)
  • Άριστη γνώση λογισμικού MS Office και συστημάτων ERP
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Άριστες οργανωτικές και ηγετικές ικανότητες με ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Προγραμματισμός και παρακολούθηση στόχων των μελών της ομάδας

Εταιρικές Παροχές:

  • Εργασία πλήρους απασχόλησης & ανταγωνιστικό πακέτο μηνιαίων αποδοχών.
  • Ανταγωνιστικό σύστημα bonus, βάσει παραγωγικότητας.
  • Πρόσβαση σε πλατφόρμα εκπαίδευσης
  • Ιεραρχική εξέλιξη στον οργανισμό

Στοιχεία αποστολής:

Η αποστολή βιογραφικών πραγματοποιείται

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

με απόλυτη εμπιστευτικότητα και εχεμύθεια.

Κωδικός θέσης CC manager/10/2021

Copyright ©2016-2022 skywalker.gr