...
...

Λέξεις-κλειδιά

*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες.

Περιοχή

Εταιρία:
ΙΚΕΑ
Ημερομηνία Δημοσίευσης:
19-10-20
Τύπος απασχόλησης:
Πλήρης,Μερική
Κωδικός θέσης εργασίας:
SO_ECOM1020
Κατηγορία εργασίας:
Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration
Περιοχή εργασίας:
Δήμος Αιγάλεω

E-Commerce Customer Service Co-Worker - Αιγάλεω

...

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ: να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

Για τα γραφεία μας, στο Αιγάλεω, αναζητούμε:

E-Commerce Customer Service Co-Worker

(Μερικής και Πλήρους Απασχόλησης)

(SO_ECOM1020)

Αναφερόμενος/η στον E-Commerce Customer Service Team Leader, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι:

  • Διαχειρίζεσαι άψογα τα παράπονα των πελατών, δίνεις σαφείς οδηγίες, προτείνεις δραστηριότητες που κερδίζουν τον πελάτη
  • Ελέγχεις το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος, απαντάς στα ερωτήματα των πελατών και επιλύεις τις υποθέσεις τους, ενημερώνοντας ταυτόχρονα τη βάση δεδομένων του συστήματος CRM
  • Παρακολουθείς το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τους εξωτερικούς συνεργάτες (μεταφορικές εταιρίες και συναρμολόγηση) σε σχέση με τις απαιτήσεις και προδιαγραφές της εταιρίας
  • Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Αποτελεσματικότητα, προγραμματισμός και οργάνωση
  • Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων
  • Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (με έμφαση στο Εxcel)
  • Απολυτήριο λυκείου
  • Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας σε εξυπηρέτηση πελάτη

Επιθυμητά προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ
  • Επιπλέον ξένες γλώσσες
  • Γνώση Navision

Εάν εσύ:

Έχεις πάθος για τον χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά;

Εμείς προσφέρουμε:

Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

  • ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.
  • ΙΚΕΑ σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία εκπροσωπείται από τον Όμιλο Εταιριών FOURLIS. Ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1999 και σήμερα λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα, 1 στην Κύπρο και 1 στη Βουλγαρία, 9 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών σε Ελλάδα & Βουλγαρία και 1 Planning Studio στην Κύπρο.

Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα μέχρι τις 25.10.2020 στο

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Mobile app:
...
Copyright ©2016-2020 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework