Sales and marketing in Western Europe during (and after!) Covid-19 times
Ζούμε μια πραγματικότητα που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πριν από λίγους μήνες. Η αστάθεια και οι καθημερινές αλλαγές είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της.
Το ερώτημα όλων είναι με ποιο τρόπο θα καταφέρει μια επιχείρηση να επιβιώσει σε αυτό το περιβάλλον και να επιστρέψει στην κανονικότητα; Πώς θα αναστρέψει την ισχύουσα κατάσταση; Ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες σε αυτό το business-unusual περιβάλλον; Πώς θα προσαρμόσουμε την επιχειρηματική μας δράση στη νέα τάξη πραγμάτων; Ποιες είναι οι στρατηγικές, οι οργανωτικές και οι οικονομικές αλλαγές που απαιτούνται και πώς μπορούν να υλοποιηθούν; Και κυρίως, πώς θα λειτουργήσουν το marketing και οι πωλήσεις προκειμένου να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα επίπεδα ρευστότητας που θα μας οδηγήσουν στην post-Covid εποχή;
Οι απαντήσεις προφανώς διαφέρουν από επιχείρηση σε επιχείρηση. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες βασικές αρχές και προτεραιότητες τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος και οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση είναι:
Εξειδικευμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσιάζουν τις λύσεις, συζητούν για τα προβλήματα και απαντούν στις απορίες σας.
Απευθύνεται σε:
CEOs, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, συμβούλους εμπορικών θεμάτων, διευθυντές τεχνολογίας, στελέχη πωλήσεων, στελέχη marketing, στελέχη επιχειρηματικής ανάπτυξης, οικονομικούς διευθυντές, διευθυντές λειτουργιών.
Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ