Πρώτη πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος

στις Ημέρες Καριέρας 2017

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) διοργανώνει Ημέρες Καριέρας στις 15 & 16 Μαΐου 2017 στο Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων (ΚΕ.Δ.Ε.Α.) επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου (Πανεπιστημιούπολη).

Στην εκδήλωση αυτή μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τους τελειοφοίτους και τους αποφοίτους του μεγαλύτερου πανεπιστημίου της χώρας. Θα έχετε τη δυνατότητα προεπιλογής βιογραφικών των αποφοίτων μας και πραγματοποίηση συνέντευξης για να συζητήσετε μαζί τους για την εταιρία σας και τις προοπτικές απασχόλησης σε αυτή.

Για την αρτιότερη διοργάνωση και υλοποίηση της εκδήλωσης σας προσκαλούμε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας για συμμετοχή μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2017.

Μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος θα ακολουθήσει δεύτερη πρόσκληση για τη διαδικασία των εγγραφών, την επιλογή βιογραφικών των αποφοίτων μας και τον καθορισμό των ραντεβού για τις συνεντεύξεις. (Ο αριθμός των προκαθορισμένων ραντεβού ανά ημέρα είναι περίπου 26 με 28).

Στις Ημέρες Καριέρας 2016 συμμετείχαν 55 κορυφαίες εταιρίες από διάφορους κλάδους τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού, που αναζητούν προσωπικό για άμεση ή μελλοντική συνεργασία. Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 1.500 ραντεβού για συνεντεύξεις τελειοφοίτων και αποφοίτων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Μπορείτε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας για συμμετοχή στη φετινή εκδήλωση μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας.

Στις Ημέρες Καριέρας ΑΠΘ 2017 μπορείτε να λάβετε μέρος ως:

Α. Συμμετέχων

  • Προβολή της εταιρίας σας με stand.
  • Πραγματοποίηση προγραμματισμένων συνεντεύξεων, μετά την αξιολόγηση όλων των βιογραφικών που θα τεθούν στη διάθεσή σας, με τραπέζι/-ια συνεντεύξεων.

Κόστος 80 € + ΦΠΑ ανά ημέρα με 1 τραπέζι συνεντεύξεων ή 1 stand προβολής

Κόστος 160 € + ΦΠΑ ανά ημέρα με 1 τραπέζι συνεντεύξεων και 1 stand προβολής

Για κάθε επιπλέον τραπέζι συνεντεύξεων + 40 € + ΦΠΑ

Στο πλαίσιο της στήριξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας (start up) η συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων με έναρξη εργασιών από την 1/1/2015 και εντεύθεν θα είναι δωρεάν (1 stand ή 1 τραπέζι).

 

Β. Υποστηρικτής

  • Δυνατότητα να συμπεριληφθεί διαφημιστικό/ενημερωτικό έντυπο υλικό της επιχείρησής σας στον φάκελο που θα δοθεί στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις.
  • Τοποθέτηση banner - roll up στον χώρο της εκδήλωσης και τις δύο ημέρες.
  • Προβολή βίντεο της εταιρίας σας όλη την ημέρα στους χώρους της εκδήλωσης.
  • Αναφορά της εταιρίας με το λογότυπο στις αφίσες της εκδήλωσης, στην ιστοσελίδα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Γραφείου Διασύνδεσης.
  • Δυνατότητα δεκαπεντάλεπτης παρουσίασης της εταιρίας σε αμφιθέατρο.

Κόστος: 350 € (+ Φ.Π.Α.) ή ισόποση παροχή υπηρεσιών ή είδους.

Γ. Χορηγός

  • Όλα τα οφέλη που αναφέρθηκαν για το πακέτο των υποστηρικτών.
  • Δυνατότητα επιλογής της θέσης για την προβολή της εταιρίας και τη διενέργεια των συνεντεύξεων.
  • Δυνατότητα παρουσίασης της εταιρίας στους συμμετέχοντες, στις πρυτανικές αρχές και στους προσκεκλημένους καθηγητές κατά τη διάρκεια των γευμάτων που θα παρατεθούν από το Α.Π.Θ.
  • Δυνατότητα χρήσης ιδιαίτερου χώρου εργασίας για συναντήσεις, παρουσιάσεις ή σεμινάρια εργασίας.
  • Δωρεάν πρόσβαση στη βάση βιογραφικών δεδομένων του Γραφείου Διασύνδεσης για ένα έτος.
  • Τα τραπέζια συνεντεύξεων και τα stands δεν χρεώνονται επιπλέον στην περίπτωση χορηγίας.

Ελάχιστο κόστος: 1.600 € (+ Φ.Π.Α.) ή ισόποση παροχή υπηρεσιών ή είδους.

Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα: 2310.996646, κα Μάνια Βογιατζή, vogiatzm@auth.gr και 2310.996647, κα Ελένη Πέτσιου, epetsiou@auth.gr.

*Τα έσοδα από τις συμμετοχές και τις χορηγίες στις ημέρες καριέρας αξιοποιούνται για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Γραφείου Διασύνδεσης και την εξασφάλιση της βιωσιμότητάς του.

Ημερομηνία δημοσίευσης
Μοιράσου το

Προσθέστε το σχόλιό σας
<--- Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα 0 σχόλια
glass
Copyright ©2016-2017 skywalker.gr | Developed with RORM 2 Framework